اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قم:

نیروی انتظامی بازوی ولایت است

خبرگزاری فارس: امام جمعه قم گفت: نیروی انتظامی بازوی ولایت در حفظ و تامین امنیت اجتماعی است.

نیروی انتظامی بازوی ولایت است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده جدید نیروی انتظامی استان قم که در سالن همایش‌های دفتر تبلیغات اسلامی قم برگزار شد اظهار کرد: بدون تردید ممتازترین فصل سال قمری زمانی است که سه ماه پربرکت رجب، شعبان و رمضان در آن واقع شده است.

وی خاطر نشان کرد: این فصل ممتاز سال قمری امسال با تابستان مقارن شده و برای برخی از اندک مردم فصل تعطیلی از عفاف، حجاب، ارزش‌های دینی و آزادی برای برهنگی و افسارگسیختگی است.

امام جمعه قم ادامه داد: شیطان از همه ابعاد مانند رسانه، عوامل داخل و خارج استفاده کرده و طرح بزرگی را تدارک دیده تا جوانان با شرافت و با ایمان را طعمه خود قرار داده و از برکت ماه‌های رجب، شعبان و رمضان محروم کند.

وی با اشاره به تمهیدات صورت گرفته در زمینه نجات از شیاطین گفت: خداوند در ماه‌های رجب، شعبان و رمضان بساط عظیم معنوی را فراهم کرده و نیروی انتظامی را به عنوان سنگربانان برای دعوت مردم فراخوانده تا به حفظ و صیانت از ایشان بپردازند.

سعیدی با بیان اینکه کسانی که در مسیر امر به معروف و نهی از منکر گام برمی‌دارند از سربازان الهی هستند گفت: نیروی انتظامی یکی از کارآمدترین و غیرتمندترین نهادها در این زمینه است که به عنوان بازوی ولایت در حفظ و تامین امنیت اجتماعی ایفای نقش کرده است.

وی خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی از هیچ لرزش و جوسازی باک ندارد و با شیاطین و مظاهر آن برخورد می‌کند.

تولیت حرم حضرت معصومه(س) ادامه داد: نیروی انتظامی با فریب‌خوردگان صحبت کرده و آن‌ها را ارشاد می‌کند‌ ولی با ریشه‌ها برخورد قانونی و قاطع دارد.

وی با اشاره به اهمیت فعالیت در سه ماه تابستان گفت: سه ماه تابستان فرصت عجیبی است که دشمن با همه تدابیر در این زمینه برنامه‌ریزی می‌کند ولی باید آگاه باشید آن‌ها در برابر شما از حقارت برخوردار بوده و عزت ایمان بر جبین شما وجود دارد.

سعیدی خاطر نشان کرد: چشم خانواده‌های شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان به فعالیت‌های شماست و در ماه‌های شعبان، رجب و رمضان در راه عبادت و بندگی خدا گام گذاشته و حضرت مهدی(عج) به وجود شما افتخار می‌کند.

وی ادامه داد: رضایتمندی حضرت بقیة‌الله در چهره و کلمات نورانی مرجع عظیم‌الشأن رهبر معظم انقلاب مشاهده می‌شود.

امام جمعه قم تاکید کرد: شما جزو نیروهای پا در رکاب نظام هستید و رشد، ارزش و غیرتمندی شما روزبه‌روز بیشتر جلوه می‌کند.

وی با تقدیر از فعالیت‌های مهدی توکلی فرمانده نیروی انتظامی استان قم گفت: فرمانده نیروی انتظامی خدمات فراوانی انجام داد و شرایط زمان در دوران فتنه اقتضا می‌کرد که خون دل خورده و سکوت کند تا فتنه فتنه‌گران با شرح صدر خاموش شود.

سعیدی یادآور شد: در شرایط فتنه شاهد اقتدار و مظلومیت نیروهای سپاه، بسیج و نیروی انتظامی بودیم و این نیروها دوران فتنه را با متانت پشت سر گذاشتند.

انتهای پیام/ز10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول