اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دیدار فرماندهان سپاه قم با سردار مجتبایی عنوان شد

همکاری و تعامل بسیج و نیروی انتظامی در خدمت‌رسانی به مردم

خبرگزاری فارس: در دیدار فرمانده سپاه علی‌ابن‌ابیطالب(ع) با فرمانده جدید نیروی انتظامی استان قم بر همکاری و تعامل بسیج و نیروی انتظامی در راستای خدمت به مردم تاکید شد.

همکاری و تعامل بسیج و نیروی انتظامی در خدمت‌رسانی به مردم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، سردار مهدی مهدوی‌نژاد در دیدار فرمانده جدید نیروی انتظامی قم ضمن عرض تبریک به مناسبت انتصاب سردار مجتبایی اظهار کرد: خدمت در شهر مقدس قم توفیقی است که شکر آن خدمت صادقانه به مردم ولایتمدار این شهر است.

وی افزود: باید در راستای خدمت‌رسانی به مردم شریف قم تلاش مضاعفی صورت گیرد و این شهر نمونه و الگو برای دیگر شهرها و استان‌ها باشد.

فرمانده سپاه علی‌ابن‌ابیطالب گفت: آمادگی هرگونه همکاری به واسطه در اختیار داشتن ظرفیت عظیم بسیج را برای تامین امنیت با نیروی انتظامی استان داریم.

وی با بیان اینکه همه ساله در ایام میلاد باسعادت امام عصر (عج) تعامل و همکاری بسیار خوبی بین بسیجیان و نیروی انتظامی بوده است اظهار داشت: امسال نیز بسیجیان آماده همراهی و همکاری با نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی هستند و در راستای خدمت‌رسانی به زائران مسجد مقدس جمکران و حرم مطهر حضرت معصومه(س) تلاش خواهند کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم نیز در این دیدار ضمن عرض تبریک به سردار مجتبایی اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران به رهبری مقام معظم رهبری فرصتی برای همه ملت‌های آزاده جهان است که بتوانند با الگوگیری از آن نظام‌های خود را مستقر کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن اکبری افزود: امروز اندیشمندان جهان فرمایشات مقام معظم رهبری را به خوبی گوش می‌دهند و آن سخنان را تجزیه و تحلیل کرده و بر اساس آن برنامه‌ریزی می‌کنند.

وی ادامه داد: داشتن چنین رهبری نه تنها برای ملت ما بلکه برای همه ملت‌های آزاده دنیا یک فرصت بی‌نظیر است.

فرمانده نیروی انتظامی استان قم نیز در این دیدار اظهار کرد: هیچ جدایی بین نیروی انتظامی و سپاه پاسداران وجود ندارد و همه نیروهای مسلح در راستای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی در حال تلاش و کوشش هستند و در یک مسیر گام بر می‌دارند.

کاظم مجتبایی افزود: باید تعامل و همکاری میان نیروی انتظامی و سپاه چه در سطح فرماندهان و چه در سطح نیروها کاملاً احساس شود.

وی ادامه داد: قطعا از ظرفیت عظیم بسیج در راستای اجرای بعضی از ماموریت‌ها استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول