اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شیراز:

بیشترین مشکلات مردم مربوط به دریافت وام خوداشتغالی است

خبرگزاری فارس: فرماندار شیراز گفت: بیشترین درخواست مردم مساعدت در پرداخت وام خوداشتغالی مصوب شده صندوق مهر امام رضا (ع) توسط برخی بانک‌های عامل است.

بیشترین مشکلات مردم مربوط به دریافت وام خوداشتغالی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، جواد زرین‌کلاه صبح امروز در حاشیه ملاقات مردمی که با حضور جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی و خدمت‌رسان شیراز در فرمانداری برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دیدار عمومی با شهروندان از جمله ملاقات‌ها مورد تاکید است چراکه می‌تواند موجب آشنایی بیشتر با نیازها و مطالبات مردمی شود و این ملاقات‌ها محدود به روزی مشخص در هفته با مردم این شهرستان نیست، بلکه در طول هفته و ماه دیدارها به صورت چهره به چهره و بدون واسطه در سطح شهر و روستاها ادامه می‌یابد.

نماینده عالی دولت در شهرستان شیراز با بیان اینکه این دیدارها نقش بسزایی در ایجاد امید و اعتماد در میان مردم دارد، خاطرنشان کرد: رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم یکی از سیاست‌های اصلی دولت عدالت‌محور است که به طور جدی در دستور کار مدیران قرار دارد.

وی تصریح کرد: رصد عملکرد مدیران دستگاه‌های مختلف نقطه قابل تاملی است و این دیدارها فرصت مناسبی برای تحقق‌یافتن این امر مهم است.

فرماندار شیراز با بیان اینکه مردم ایران اسلامی همواره و در سخت‌ترین شرایط یار و یاور نظام اسلامی بوده‌اند، تصریح کرد: ملت بزرگ ایران به ویژه مردم مومن و خداجوی شهرستان شیراز شایسته بهترین خدمت‌ها هستند و تمام سعی و تلاش ما، خدمتگزاری به بهترین شکل و کسب رضایت خداوند متعال و مردم است.

زرین‌کلاه با اشاره به عمده مشکلات مطرح شده از سوی شهروندان شیرازی گفت: بیشترین درخواست مراجعه‌کننده‌ها درخواست مساعدت در پرداخت وام خوداشتغالی صندوق مهر امام رضا (ع) توسط برخی بانک‌های عامل از جمله بانک کشاورزی و پست بانک بود.

وی ضمن تقدیر از بانک‌هایی که نسبت به انجام تعهدشان در قبال وام خوداشتغالی اقدام کرده‌اند، افزود: انتظار داریم دیگر بانک‌ها از جمله بانک کشاورزی و پست بانک نیز نسبت به انجام تعهدشان در پرداخت وام خوداشتغالی به افراد معرفی شده از سوی صندوق مهر امام رضا (ع) اقدام کنند.

به گزارش فارس، در این دیدار فرماندار شهرستان شیراز ضمن بررسی درخواست‌های مراجعان که مشکلات خود را در زمینه‌های گوناگون مطرح کرده بودند، راهکارهای قانونی را ارائه و موارد پس از بررسی و کارشناسی برای رسیدگی و اقدام لازم به مراجع ذی‌ربط ارجاع شد.

انتهای پیام/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول