اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار اردبیل سمت گرفت

سرپرست فرمانداری مشگین‌شهر معارفه شد

خبرگزاری فارس: شورای اداری مشگین‌شهر با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار برگزار و معاون فرماندار اردبیل به عنوان سرپرست فرمانداری مشگین‌شهر معرفی شد.

سرپرست فرمانداری مشگین‌شهر معارفه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در مراسمی که عصر امروز در فرمانداری مشگین‌شهر برگزار شد، از زحمات 30 ماهه فتح‌آقا محمداوغلی فرماندار مشگین‌شهر قدردانی و فضایل عزیزی به عنوان سرپرست فرمانداری مشگین‌شهر معرفی شد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل در مراسم معارفه جابه‌جایی مسئولیت‌ها و مأموریت‌ها را یک کار معمول و عادی توصیف کرد و افزود: در نظام اسلامی تغییر سنگرها هیچ تغییری در اراده افراد به وجود نمی‌آورد چرا که افراد دلسوز این نظام در هر سنگری باشند خود را خادم و خدمتگزاری صادق و بی‌ریا می‌دانند.

عباس دستباز با بیان این‌که شأن مدیریت در نظام اسلامی شأن خدمتگزاری صادقانه و بی‌ادعا است، تصریح کرد: همه ما در سنگر مسئولیت باید خداوند را ناظر بر اعمال خود بدانیم و یقین داشته باشیم که آثار بر جای مانده از دوران خدمتی می‌تواند برای آیندگان نیز آثار پرخیر و برکت و ارزشمندی باشد.

وی از زحمات محمداوغلی قدردانی کرد و ادامه داد: بعد از سه دهه فعالیت فرماندار مشگین‌شهر به کسوت بازنشستگی نایل شده و انتظار داریم سرپرستی جدید از تجربیات فرماندار سابق بهره برده و در مسیر خدمت‌رسانی صادقانه از فرصت پیش آمده بهره‌برداری کند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل توجه به عمران شهری، رسیدگی به مناطق محروم روستایی و نظارت دقیق بر انجام پروژه‌ها و تکمیل آنها را یادآور شد و اضافه کرد: به زودی نخستین بخشدار شهر تازه تأسیس قصابه نیز معرفی می‌شود.

به گزارش فارس، امام جمعه شهرستان مشگین‌شهر نیز در این مراسم مسئولیت در نظام اسلامی را امانتی الهی دانست و بیان کرد: همه این مسئولیت‌ها روزی تمام می‌شود اما آن چه باقی می‌ماند وجدان پاک کاری، پرهیز از باندبازی، تکریم مردم و خادم بودن برای آنها است.

حجت‌الاسلام غلامرضا باوقار گفت: شهرستان مشگین با داشتن شش شهر و پنج بخش یکی از وسیع‌ترین شهرستان‌های استان اردبیل است که باید تأمین و تزریق اعتبار و توزیع آن به شکل عادلانه انجام شود.

وی یکی از نیازها و ضروریات توسعه شهرستان مشگین‌شهر را نگاه متوازن و همسو با اهداف توسعه شهر توصیف کرد و افزود: بیکاران متعدد در این شهر همچنان ما را رنج می‌دهد که در این باب ضرورت دارد واحدهای تولیدی و کارخانه‌های متعدد راه‌اندازی شود تا بستر اشتغال پایدار در این منطقه به وجود آید.

در این جلسه فرماندار سابق مشگین‌شهر گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های خود ارایه کرده و فضایل عزیزی به عنوان سرپرست جدید فرمانداری مشگین‌شهر معرفی شد.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول