اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انجمن صنفی استان اصفهان:

واحدهای بدون پروانه کسب بیشترین آمار تخلف را دارند

خبرگزاری فارس: رئیس انجمن صنفی استان اصفهان گفت: واحدهایی بدون پروانه کسب بیشترین آمار تخلف را دارند که باید اقدام به دریافت پروانه کسب کنند یا از انجام فعالیت توسط هیئت نظارت منع می‌شوند.

واحدهای بدون پروانه کسب بیشترین آمار تخلف را دارند

عباسعلی بصیرت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به نظارت اصناف بر اتحادیه‌ها اظهار کرد: هم‌زمان با نزدیکی ماه رمضان کمیسیون بازرسی اتحادیه‌ها و مدیریت بازرسی براساس شرح وظایف در سطح بازار نظارت بیشتری را انجام می‌دهند.

وی به تنظیم قیمت‌ها در بازار اشاره و تصریح کرد: کمیسیون نظارت، به قیمت‌های تعیین شده و داشتن اتیکت بر روی کالاها نظارت فعالی را انجام می‌دهد.

رئیس انجمن صنفی استان اصفهان با نزدیکی ماه مبارک رمضان گفت: هم‌زمان با نزدیکی ماه مبارک رمضان کالا‌های مایحتاج عمومی با افزایش قیمت رو به رو نمی‌شود.

وی با اشاره به هیئت‌های بازرسی در سطح بازار بیان کرد: نظارت در سطح بازار با استفاده از کمیسیون بازرسی 5 تا 9 نفری اتحادیه‌ها، 60 بازرس رسمی انجمن صنفی استان اصفهان در سطح شهر و 500 الی 600 بازرس افتخاری در شهر اصفهان و یک هزار و 200 نفر در سطح استان انجام می‌شود.

بصیرت با توجه به تخلفاتی که در بازار عرضه محصولات رخ می‌دهد، گفت: درصدد هستیم که با نظارت فعال از رخ دادن تخلفات جلوگیری و در صورت وقوع تخلف با آن برخورد ‌کنیم.

وی در خصوص آمار تخلفات در سطح بازار ادامه داد: واحدهای بدون پروانه کسب بیشترین آمار تخلف را دارند که باید اقدام به دریافت پروانه کسب کنند یا از انجام فعالیت توسط هیئت نظارت منع می‌شوند.

رئیس انجمن صنفی استان اصفهان گفت: در سطح شهر اصفهان 100 اتحادیه و 100 هزار واحد صنفی وجود دارد که همین بسته‌ها در شهرستان‌ها اتحادیه‌های کم‌تری را شامل می‌شوند.

وی در مورد رسیدگی به شکایات مردمی بیان کرد: مدیریت بازرسی اصناف و شماره تلفن‌های 2352012 – 2352013 برای رسیدگی به شکایات مردمی در حال خدمت‌رسانی هستند.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول