اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت دیلم خبر داد

50 درصد تخفیف برای پروانه کسب اصناف دارای گواهی بهداشتی

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه بهداشت و درمان دیلم گفت: مجمع امور صنفی موظف شد پیگیری لازم در ارتباط با 50 درصد تخفیف برای تمدید پروانه کسب متصدیان و اصنافی که گواهی آموزش بهداشت دارند را انجام دهد.

50 درصد تخفیف برای پروانه کسب اصناف دارای گواهی بهداشتی

 به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالحسین ناصری پیش از ظهر  امروز در حاشیه نشست کمیته بهداشتی ستاد تسهیلات نوروزی دیلم با اشاره به فعالیت‌ها و نشست‌های کمیته بهداشت و تغذیه دیلم اظهار داشت: مقرر شد آموزش و پرورش مشکلات بهداتشی مدارس اسکان مسافران را تا پایات بهمن ماه برطرف کند.

وی افزود: در این نشست مجمع امور صنفی موظف شد پیگیری لازم در ارتباط با 50 درصد تخفیف برای تمدید پروانه کسب متصدیانی که گواهی آموزش بهداشت دارند را انجام دهد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان دیلم گفت: همچنین شهرداری باید با متصدیانی که مواد غذایی را خارج از مکان کسب نگهداری می‌کنند برخورد کند.

ناصری افزود: تصمیم گیری در ارتباط با ساماندهی ماهی فروشان توسط شهرداری در جلسه شورای شهر عنوان شده و نتیجه در شورای سلامت بعدی ارائه شود.

وی خاطر نشان کرد: همچنین مقرر شد تا 20 بهمن ماه شهرداری تابلوی راهنمای بیمارستان را در محلی مناسب و در معرض دید مسافرین نصب کند.

ناصری گفت: همچنین شهرداری موظف شد از اول اسفند تا پایان فروردین 91 همچون سنوات گذشته ماشین تخلیه فاضلاب را برای تخلیه چاه فاضلاب مساجد در مواقع مورد نیاز ارسال کند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان دیلم بیان کرد: در این نشست مقرر شد شهرداری قفل مناسب برای منابع آب شرب کنار ساحل تهیه و عرضه یخ را ساماندهی و از پرکردن پیک نیک در سطح شهر جلوگیری کند.

ناصری افزود: نیروی انتظامی نیز موظف شد از ورود ماشین‌های حامل مواد غذایی حساس بدون سردخانه به شهرستان جلوگیری به‌عمل آورد.

وی ادامه داد: منابع طبیعی باییدتا پایان بهمن ماه نواقص بهداشتی پارک جنگلی عامری را رفع کند و 2 نفر نظافت چی به صورت 24 ساعته از اول اسفند تا پایان فروردین 91 در جنگل حضور داشته باشد.

ناصری تصریح کرد: منابع طبیعی باید نسبت به افزایش نصب سطل اشغال در جنگل،انجام بازید مشترک با شبکه بهداشت از پارک جنگلی و تحویل کیسه زباله به مسافران در محل پارک جنگلی از اول اسفند تا پایان فروردین 91 اقدام کند.

تانتهای پیام/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول