اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان چرداول:

4 پایگاه اوقات فراغت در شیروان چرداول دایر شد

خبرگزاری فارس: مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان چرداول گفت: 4 پایگاه اوقات فراغت در شیروان چرداول دایر شد.

4 پایگاه اوقات فراغت در شیروان چرداول دایر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، محمد حسن ابراهیم‌بیگی ظهر امروز در بازدید از کلاس‌های طرح اوقات فراغت اظهار داشت: در تابستان امسال بیش از هزار و 500 نفر در کلاس‌های طرح اوقات فراغت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت نام کرده‌اند.

وی ادامه داد: در راستای توانمندسازی نوجوانان و جوانان، غنی‌کردن اوقات فراغت و رهایی آنان از یکنواختی در چهار پایگاه واقع در سرابله (به صورت متمرکز) هلیلان، زنجیره علیا و روستای  گدمه آسمان آباد در قالب 15 کلاس برنامه‌های متنوع اوقات فراغت اجرا می‌شود.

این مسئول اضافه کرد: کلاس‌های طرح اوقات فراغت اثرات مهمی در حوزه امر به معروف و نهی از منکر و نیز رشد جسمی، روحی و معنوی آنان دارد.

ابراهیم ‌بیگی تصریح کرد: 39 کانون مساجد در شیروان چرداول فعالیت دارند که با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و تقارن آن با برنامه طرح اوقات فراغت، برنامه‌های متنوعی اجرا می‌کنند.

مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان چرداول گفت: این برنامه‌ها شامل ختم قرآن، قرائت، گفتمان مذهبی، مسابقات کتابخوانی و ورزشی است.

وی ادامه داد: این برنامه‌ها در راستای برنامه‌های اوقات فراغت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مدت 45 روز در شهرستان شیروان چرداول اجرا می‌شود.

این مسئول اضافه کرد: کلاس‌های طرح اوقات فراغت در زمینه‌های ادبیات، شعر، کارگردانی، موسیقی، نقاشی، عکاسی، فیلمبرداری، تئاتر، موسیقی، خوشنویسی، گرافیک و ... برگزار می‌شود که با استقبال خوب نوجوانان مواجه شده است.

ابراهیم‌بیگی تصریح کرد: همچنین 8 میلیون ریال به کانون‌های مساجد شهرستان شیروان چرداول برای اجرای کلاس‌های تابستانه پرداخت شده است.

انتهای پیام/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول