اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهاد کشاورزی دماوند:

43 درصد ماهی استان تهران در دماوند تولید می‏شود

خبرگزاری فارس: مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دماوند از تولید نزدیک به 43 درصد گوشت سفید ـ ماهی مورد نیاز استان تهران در این شهرستان خبر داد.

43 درصد ماهی استان تهران در دماوند تولید می‏شود

حمیدرضا خلیلی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: با توجه به این میزان از تولید گوشت سفید ماهی، دماوند قطب تعیین‏کننده در این زمینه محسوب می‏شود.

وی ادامه داد: بر اساس نظر کارشناسان حوزه غذایی، مصرف گوشت سفید ماهی دست‏کم برای یک بار در هفته برای سلامت انسان لازم تشخیص داده شده است.

خلیلی اضافه کرد: از این رو، همه کوشش مجموعه تلاش‏گر جهاد کشاورزی شهرستان دماوند و بهره‏برداران فعال در این حوزه بر تداوم امر تولید و جلوگیری از بروز خلل در آن معطوف می‏شود.

* تشکل‏های کشاورزی دماوند فعال هستند

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دماوند همچنین از سطح فعالیت تشکل‏های کشاورزی این شهرستان در سالیان اخیر ابراز رضایت کرد.

وی ادامه داد: اما با وجود فعالیت‏های مناسب تشکل‏های کشاورزی در دماوند و با توجه به استعدادهای بالقوه این خطه در سطوح مختلف کشاورزی می‏توان به توسعه این مراکز مردم‏نهاد امیدوار بود.

خلیلی اضافه کرد: مجموعه اداره جهاد کشاورزی شهرستان دماوند از تلاش و کوشش شبانه‏روزی تشکل‏های کشاورزی این شهرستان قدردانی می‏کند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دماوند همچنین پیروزی و ظفر را محصول شیرین مجاهدت و ایمان به خداوند متعال خواند و ادامه داد: این درسی بزرگی است که جهادگران در تاریخ 33 ساله انقلاب اسلامی از مکتب شهدا و امام شهدا آموخته‏اند.

خلیلی با اشاره به بیانات گوهربار اخیر رهبر فرزانه انقلاب خاطرنشان کرد: رهبر فرزانه انقلاب در بیانات گران‏سنگ اخیر خویش فرمودند که "تنها مومن بودن کافی نیست".

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دماوند تصریح کرد: ایشان در ادامه فرمایشات خود فرمودند که "پیروزی مجاهدت، خطرپذیری و صبر می‏خواهد".

انتهای پیام/غ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول