اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت گاز گلستان خبر داد

پیشرفت مطلوب طرح‎های مهر ماندگار شرکت گاز گلستان

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت گاز گلستان از پیشرفت مطلوب طرح‎های مهر ماندگار خبر داد.

پیشرفت مطلوب طرح‎های مهر ماندگار شرکت گاز گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی شرکت گاز گلستان، رمضانعلی سنگدوینی با اعلام رضایت از روند مطلوب پیشرفت پروژه‎های گازرسانی طرح مهر ماندگار اظهار داشت: این پروژه‎ها برابر برنامه تدوین شده در حال اجرا است که ان‌شاءالله تا پایان موعد مقرر بهره‎برداری می‌شود.

وی افزود: در طرح مهر ماندگار برای گاز گلستان تعداد 30 پروژه گازرسانی در نظر گرفته شده که این پروژه‎ها در سطح استان پراکنده هستند.

 

سنگدوینی اظهار داشت: شهرستان گنبدکاووس با داشتن 10 پروژه روستایی بیشترین تعداد پروژه گازرسانی را دارد ضمن اینکه سایر شهرستان‎ها به ترتیب رامیان با چهار پروژه، گالیکش و کلاله هر کدام سه پروژه و همچنین گرگان، آق‎قلا، گمیشان، مینودشت و مراوه‎تپه نیز هر کدام دو پروژه گازرسانی را در کارنامه طرح مهر ماندگار دارند. 

مدیر عامل شرکت گاز گلستان گفت: تمام پروژه‎های مهر ماندگار شرکت اجرایی شده که همه آنها بین 10 تا 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و برای 30 پروژه مذکور اعتباری معادل 107 میلیارد و 350 میلیون ریال بودجه برآورد شده است.

وی ابراز داشت: در حال حاضر شرکت گاز استان گلستان توانست تمامی 26 شهر و 582 روستای استان را از نعمت گاز بهره‎مند کند.

سنگدوینی در ادامه گفت: در همین رابطه تاکنون بیش از 660 واحد صنعتی و 57 جایگاه سی‎ان‎جی از این موهبت الهی برخوردار هستند.

مدیر عامل شرکت گاز گلستان در خصوص تعداد جمعیت بهره‎مند از گاز طبیعی استان گفت: در حال حاضر 100 درصد جمعیت شهری و 26 درصد جمعیت روستایی و در مجموع معادل 94 درصد جمعیت استان مشترک گاز بوده و از این نعمت الهی بهره‎مند هستند.

انتهای پیام/س30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول