اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

تاخیر در ‌تکمیل پروژه‌های مهر ماندگار ‌پذیرفتنی نیست

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت‌: ‌هیچ عذری نسبت به تاخیر در اجرا و تکمیل پروژه‌های مهر ماندگار به جز تامین اعتبار آنها پذیرفتنی نیست.

تاخیر در ‌تکمیل پروژه‌های مهر ماندگار ‌پذیرفتنی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید حسین صابری ظهر امروز در جلسه اطلاع‌رسانی مهر ماندگار در استانداری اردبیل اظهار داشت: سیاست کاری ما در راستای عملی کردن پروژه‌های مهر ماندگار مشخص و مبرهن است و ما بیشتر از اهداف تعیین شده قبلی پروژه‌هایی را تعریف کردیم که امیدواریم تا دوشنبه این هفته پروژه‌های جدید و تعهدات مورد نظر جمع‌آوری شده و با انعکاس به تهران تا اواخر این هفته آمار کامل و کلی از اجرای پروژه‌های مهر ماندگار در استان اردبیل برای ابلاغ به مدیران اجرایی و انجام سریع آنها اجرایی شود.

وی با انتقاد از حضور نیافتن برخی از مدیران در جلسه پیگیری پروژه‌های مهر ماندگار خاطرنشان کرد: مدیری که برای پیگیری‌ این طرح‌ها وقت نمی‌گذارد معلوم نیست چه بهانه‌ای برای این کار دارد که به اعتقاد ما کار با ارزش‌تر از خدمت به مردم و تکمیل پروژه‌ها در قالب مهر ماندگار واجب‌تر و اساسی‌تر وجود ندارد.

رئیس ستاد مهر ماندگار استان اردبیل یادآور شد: تعهدی که در این زمینه پذیرفته‌ایم باید درست و دقیق انجام دهیم و هیچ عذری نسبت به تاخیر در اجرا و تکمیل پروژه‌های مهر ماندگار به جز تامین اعتبار آنها پذیرفتنی نیست.

صابری علت حضور نیافتن، اهتمام نداشتن و کم‌توجهی به این موضوع را نشان از بی‌لیاقتی مدیر مربوطه دانست و گفت:‌ ما با چنین مدیرانی برخورد می‌کنیم و اجازه نخواهیم داد در پاسخگویی شفاف و روشن به مردم به بهانه‌ای متوسل شوند یا بخواهند از زیر کار در بروند.

این مسئول بیان داشت: من خودم با وجود مشغله کاری فراوان به جد موضوع را پیگیری کرده و پروژه‌ها را هفتگی کنترل می‌کنم چرا که معتقدم یکی از تصمیمات بسیار ارزشمند و ماندگار دولت در مسیر خدمت‌رسانی به پروژه‌های مهر ماندگار است.

رئیس شورای برنامه‌ریزی استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: ما وظیفه داریم تا پایان دولت شسته و رفته پروژه‌ها را تحویل بهره‌برداران و عموم مردم دهیم و بدون تعهد قبلی دولت جدید کارش را آغاز کند اما به نظر می‌رسد برخی از مدیران که امیدوارند در دولت بعدی نیز سمت بگیرند در انجام وظایف خود کوتاهی و قصور می‌کنند و شاید یقین دارند که در دولت بعدی این پروژه‌ها را به سرانجام برسانند.

صابری خاطرنشان کرد: قرار است در این جلسات مدیران 14 دستگاه ذیربط بدون جانشین و معاون حضور پیدا کنند و ضرورت دارد در این زمینه با اهتمام جدی کار و فعالیت و پیگیری‌ها دنبال شود.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول