اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر فرهنگی کمیته امداد ایلام خبر داد

غنی‌سازی اوقات فراغت 6700 دانش‌آموز مددجو در ایلام

خبرگزاری فارس: مدیر فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام گفت: کمیته امداد تمهیدات غنی‌سازی اوقات فراغت 6 هزار و 700 دانش‌آموز مددجو را در سال 91 اندیشیده است.

غنی‌سازی اوقات فراغت 6700 دانش‌آموز مددجو در ایلام

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، همت الفتی صبح امروز در آیین آغاز به کار سومین دوره اردوهای فرهنگی کمیته امداد استان ایلام اظهار داشت: این دستگاه حمایتی در قالب کانون‌های تابستانی، کانون‌های دائم، کانون‌های ولایت و کانون‌های موقت به این امر پرداخته است.

وی ادامه داد: این کانون‌ها در همه مناطق استان ایلام از جمله شهرستان‌های تابعه مستقر بوده و به دانش‌آموز مددجو خدمات فرهنگی ارائه می‌کنند.

این مسئول اضافه کرد: کمیته امداد ایلام با تلاش‌های صورت گرفته زمینه غنی سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان مددجو را فراهم ساخته است.

الفتی تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون نیز هزار و 440 نفر در یک حرکت ارزنده در قالب اردوهای تابستانی به مناطق مختلف کشور اعزام شده‌اند. 

مدیر فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام گفت: بر اساس پیگیری‌های مدیرکل کمیته امداد استان ایلام و جذب اعتبارات لازم این موضوع همچنان در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: کمیته امداد ایلام در حوزه فعالیت‌های فرهنگی و برپایی اردو، استان‌های در نظر گرفته که از حیث تفریحی و فرهنگی دارای جایگاه ویژه‌ای هستند.

این مسئول اضافه کرد: تاکنون سه دوره از این اردوها در استان خراسان رضوی شهرستان مشهد مقدس برگزار شده که مددجویان این نهاد به این استان اعزام شده‌اند.

الفتی تصریح کرد: یک دوره 320 نفره نیز به استان گیلان و شهر چابکسر اعزام شده که این موضوع نیز مورد استقبال مددجویان قرار گرفته است.

انتهای پیام/ع20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول