اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوش خبر داد

شرکت 4800 نفر در طرح اوقات فراغت شوش

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوش از حضور 4 هزار و 800 نفر در طرح اوقات فراغت شهرستان شوش خبر داد.

شرکت 4800 نفر در طرح اوقات فراغت شوش

خدایار رضایی میرقائد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوش اظهار داشت: در سال‌جاری استقبال از برنامه‌های اوقات فراغت در سطح شهرستان شوش افزایش یافته است و به این دلیل تا کنون 4 هزار و 850 نفر در کلاس‌های تشکیل شده ثبت‌نام‌ کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: در سال‌جاری حضور جوانان در کلاس‌های اوقات فراغت با افزایش چشم‌گیری همراه بوده است و ثبت نام‌ها همچنان ادامه دارد.

رضایی میرقائد افزود: تلاش شده است تا در طرح اوقات فراغت سال‌جاری از همه توان برای افزایش ظرفیت کلاس‌ها استفاده شود و کلاس‌های تشکیل شده با کیفیت مناسب باشد.

وی تأکید کرد: در سال‌جاری 48 پایگاه اوقات فراغت در سطح شهرستان شوش تشکیل شده است که برای غنای فعالیت‌ها در این پایگاه‌ها برنامه‌های زیادی در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به تشکیل این پایگاه‌ها بیان کرد: در سال‌جاری همه کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد در سطح شهرستان شوش به پایگاه اوقات فراغت تبدیل شده‌اند و در این باره فعالیت‌های خود را از چند روز گذشته آغاز کرده‌اند.

رضایی میرقائد درباره فعالیت‌های در نظر گرفته شده در این پایگاه‌های اوقات فراغت تأکید کرد: در این پایگاه‌ها کلاس‌های مختلفی در زمینه‌های علمی، مذهبی، اعتقادی و ... برگزار می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوش با اشاره به محتوای این کلاس‌ها تصریح کرد: این کلاس‌ها در زمینه‌های فعالیت‌های فنی‌وحرفه‌ای، فعالیت‌های قرآنی، احکام، نماز، زبان‌های خارجه، ریاضیات، شیمی و... بوده است.

وی تأکید کرد: تلاش شده است تا زمینه‌های فعالیت در کلاس‌های در نظر گرفته شده بر اساس نیاز روز جوانان شهرستان شوش در نظر گرفته شود.

شهرستان شوش در شرایط کنونی با بیش از 100 هزار نفر جمعیت به عنوان شهری کهن در شمال خوزستان قرار دارد.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول