اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نسبت به سال گذشته محقق شد

رشد 12 درصدی شرکت دانش‌آموزان باشتی در طرح اوقات فراغت

خبرگزاری فارس: مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان باشت با اشاره به آغاز طرح اوقات فراغت این شهرستان با شرکت 2 هزار و 600 دانش‌آموز از رشد 12 درصدی شرکت دانش‌آموزان باشتی در طرح اوقات فراغت خبر داد.

رشد 12 درصدی شرکت دانش‌آموزان باشتی در طرح اوقات فراغت

امیدوار رضاپور امروز در حاشیه بازدید از کلاس‌های طرح اوقات فراغت شهرستان باشت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار داشت: طرح اوقات فراغت همه ساله در آغاز فصل تابستان و با هدف پر کردن اوقات فراغت دانش‌آموزان آغاز می‌شود.

وی ابراز داشت: در برنامه‌های اوقات فراغت بیشتر بر غنی‌سازی مفید اوقات فراغت جوانان و نوجوانان با محوریت برنامه‌های ورزشی، موضوعات دینی و قرآنی، موضوعات هنری، آموزشی و علمی تأکید شده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان باشت با بیان اینکه دو پایگاه برای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان در باشت در نظر گرفته شده، افزود: یک پایگاه برای پسران و پایگاهی برای دختران در نظر گرفته شده است.

رضاپور ادامه داد: کلاس‌های اوقات فراغت از 10 تیرماه آغاز شده و به مدت دو ماه ادامه دارد.

این مسئول تعداد شرکت‌کنندگان در طرح اوقات فراغت را دو هزار و 600 نفر اعلام کرد و بیان داشت: این تعداد دانش‌آموز در سه مقطع تحصیلی شرکت کردند.

وی پرکردن اوقات فراغت دانش‌آموزان، تقویت روحیه دانش‌آموزان، تقویت روحیه کار گروهی و انجام کارهای دسته جمعی را از مهم‌ترین اهداف طرح اوقات فراغت عنوان کرد.

رضاپور تصریح کرد: تعداد شرکت‌کنندگان در طرح اوقات فراغت در باشت امسال نسبت به سال گذشته 12 درصد رشد داشته است.

مدیر آموزش و پرورش باشت با اشاره به اینکه در برنامه‌های آموزشی کلاس‌های تقویتی ریاضی، زبان و کامپیوتر برگزار می‌شود، عنوان کرد: رشته‌های فوتبال و فوتسال و تنیس روی میز نیز در برنامه‌های ورزشی برای دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: برنامه‌های فرهنگی و دینی و هنری با مشارکت مساجد برگزار می‌شود.

وی در پایان اذعان داشت: بیش از 11 مربی و آموزگار در طرح اوقات فراغت در شهرستان باشت فعالیت دارند و به آموزش دانش‌آموزان حاضر در این طرح می‌پردازند.

انتهای پیام/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول