اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار گلستان:

طرح مهر ماندگار تلاش مسئولان را دوچندان می‎کند

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار گلستان گفت: طرح مهر ماندگار که فعالیت مضاعف دولت در یک ساله پایانی فعالیتش محسوب می‎شود تلاش مسئولان را دوچندان می‎کند.

طرح مهر ماندگار تلاش مسئولان را دوچندان می‎کند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان عبدالرضا دادبود بعد از ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان آزادشهر اظهار داشت: به منظور اجرای هر چه بهتر این طرح در سطح استان گلستان طرح و برنامه‎های زیادی در دست تحقیق و پژوهش است که اجرای آنها از 40 میلیون تومان تا 100 میلیارد تومان هزینه دارد و از محل اعتبارات ملی تهیه می‎شود.

وی خاطر نشان کرد: در حالی که به پایان سال مالی چیزی نمانده بعضی از ادارات پروژه‎های نیمه‎تمام دارند که شایسته است نسبت به تکمیل آن اقدامات لازمه را انجام بدهند تا با خیالی آسوده پیگیر طرح و برنامه‎های خود در سال 1391 شوند.

معاون عمرانی استاندار گلستان اضافه کرد: مسئولان عملیات اجرایی طرح‎هایی که مورد موافقت قرار گرفته و مصوب شده را شروع کنند و مطمئن باشند برابر تصمیماتی که در کمیته‎های مختلف گرفته شده و مورد تایید مسئولان است اعتبار کافی در اختبار آنها قرار خواهد گرفت تا با پیمانکاران تسویه حساب کنند.

دادبود تاکید کرد: برای ساخت پروژه‎های بزرگ علاوه بر اعتبارات دولتی از بخش خصوصی و اعتبارات غیردولتی هم استفاده خواهد شد تا کیفیت و کمیت فعالیت‎های صورت گرفته در آن بخش رشد داشته باشد و به استانداردهای بین‎المللی نزدیک باشد.

جلسه شورای اداری شهرستان آزادشهر بعد از ظهر امروز با حضور عبدالرضا دادبود معاون عمرانی استاندار گلستان، رضا صابری نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی، علی‎اکبر علیمرادی مدیر عامل شرکت آبفا گلستان، سید فاضل دهنوی فرماندار شهرستان آزادشهر و جمعی از مسئولان شهرستانی برگزار شد.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول