اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر شوشتر خبر داد

تفکیک زباله توسط پیمانکار در شوشتر

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر شوشتر از تفکیک زباله توسط پیمانکار جمع‌آوری زباله شهرداری شوشتر در روزهای آینده خبر داد.

تفکیک زباله توسط پیمانکار در شوشتر

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، غلام سلطانیان عصر امروز در جلسه شورای اسلامی شهر شوشتر اظهار داشت: تفکیک زباله در سطح شهرستان شوشتر سال‌هاست که از طرف شورای اسلامی شهر پیگیری شده است که در شرایط کنونی در دستور کار پیمانکار جمع‌آوری زباله قرار گرفته است.

وی افزود: قرار است پیمانکار جمع‌آوری زباله شهری شوشتر پس از تفکیک زباله‌های خشک از تَر تنها هزینه جمع‌آوری زباله تَر را از شهرداری شوشتر اخذ خواهد کرد.

این مقام مسئول تأکید کرد: در قرارداد منعقد شده با پیمانکار جمع‌آوری زباله قرار شده است به میزان زباله‌ای که هر روز پس از تناژ به مدفن زباله شهرداری تحویل داده می‌شود به پیمانکار پول پرداخت شود و به این دلیل این مهم به سود شهرداری شوشتر خواهد بود.

این عضو کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر شوشتر افزود: این قرارداد در بندهایی برای شهرداری به میزان هر روز دیرکرد پرداخت صورت وضعیت پیمانکار جریمه‌ای در نظر گرفته بود ولی در شرایط کنونی این بند به حداکثر ماهی 40 میلیون ریال برای هر صورت وضعیت و تنها یک بار برای هر ماه از شهرداری اخذ می‌شود.

سلطانیان تأکید کرد: اجرای این قرارداد مقدمه‌ای برای ارائه خدمات بهتر برای همشهریان شوشتر خواهد بود و به این دلیل بررسی این مهم در شهرداری و شورای شهر در اسرع وقت انجام شد.

وی افزود: قرار شده است که این قرارداد از ابتدای مرداد ماه در سطح شهرستان شوشتر اجرا شود.

انتهای پیام/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول