اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اجرایی سازمان تاکسی‌رانی شهر اصفهان:

‌23 هزار تاکسی سرویس‌دهی به اصفهانی‌ها را انجام می‌دهند

خبرگزاری فارس: معاون اجرایی سازمان تاکسی‌رانی شهر اصفهان گفت: در مجموع 23 هزار تاکسی در سطح مناطق چهارده‌گانه اصفهان سرویس‌دهی به شهروندان را انجام می‌دهند.

‌23 هزار تاکسی سرویس‌دهی به اصفهانی‌ها را انجام می‌دهند

رمضان عسگری‌نژاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه آبان ماه سال گذشته کرایه تاکسی‌های اصفهان افزایش یافته است، اظهار کرد: البته افزایش نرخ کرایه تاکسی‌های اصفهان در مقابل افزایش سایر هزینه‌های زندگی نا‌چیز است.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر لایحه افزایش کرایه تاکسی‌ها توسط این سازمان آماده شده است، اضافه کرد: استانداری اصفهان رئیس شورای سازمان حمل و نقل عمومی است و لایحه افزایش کرایه تاکسی‌ها باید پیش از تصویب به استانداری ارسال شود.

معاون اجرایی سازمان تاکسی‌رانی شهر اصفهان به تعداد تاکسی‌های فعال در سطح مناطق اصفهان اشاره و تصریح کرد: در مجموع 23 هزار تاکسی در سطح مناطق چهارده‌گانه اصفهان سرویس‌دهی به شهروندان را انجام می‌دهند.

وی با بیان اینکه حدود 10‌ هزار تاکسی‌ فعال در اصفهان، پلاک قرمز و 13‌ هزار مورد از آنها پلاک سفید هستند، ادامه داد: اداره تاکسی‌رانی امسال در نظر دارد که زود‌تر از سال گذشته نسبت به افزایش کرایه تاکسی‌ها اقدام کند.

عسگری‌نژاد تاکید کرد: افزایش کرایه تاکسی‌ها علاوه بر مصوبه شورای اسلامی شهر به مجوز استانداری نیز نیاز دارد و رانندگان تاکسی‌ها بدون وجود مصوبه شورای شهر مجاز به افزایش کرایه تاکسی‌ها نیستند.

وی با اشاره به اینکه سازمان تاکسی‌رانی اصفهان پیگیر افزایش کرایه تاکسی‌ها در سال جاری است، افزود: در حال حاضر تمام هزینه‌های زندگی و روزمره افراد افزایش یافته است اما هیچ افزایش هزینه‌ای در بخش کرایه تاکسی‌ها مشاهده نمی‌شود.

معاون اجرایی سازمان تاکسی‌رانی شهر اصفهان گفت: شاید عدم افزایش کرایه تاکسی‌ها سبب افزایش استقبال عمومی مردم از تاکسی‌ها شود اما افزایش هزینه‌های جانبی تاکسی‌ها نیز افزایش کرایه تاکسی‌ها را می‌طلبد.

انتهای پیام/و20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول