اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به ‌مناسبت سالگرد اقامه نماز جمعه در ورامین

برنامه‌های سالگرد نماز جمعه اعلام شد

خبرگزاری فارس: مدیر روابط عمومی ستاد برگزاری نماز جمعه ورامین برنامه‌های سالگرد نماز جمعه را اعلام کرد.

برنامه‌های سالگرد نماز جمعه اعلام شد

وحید محمدی یکتا امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اظهار داشت: جمعه پنجم مرداد ماه سالگرد اقامه نخستین نماز جمعه در کشور به امامت مرحوم آیت‌الله طالقانی و به فرمان امام (ره) است و بنابراین برنامه‌های خاصی برای این ایام در نظر گرفته شده است.

مدیر روابط‌ عمومی ستاد برگزاری نماز جمعه ورامین گفت: از آنجایی که جمعه ششم مرداد در ماه مبارک رمضان قرار دارد، برپایی ایستگاه صلواتی در نماز جمعه 30 تیر ماه و به همت بسیج اصناف برگزار می‌شود، کنفرانس مطبوعاتی آیت‌الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی امام جمعه ورامین و حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی، رئیس ستاد نماز جمعه چهارشنبه 28 تیر ماه در بیت امام جمعه ورامین از دیگر برنامه‌ها است.

محمدی یکتا تصریح کرد: جمع‌آوری مقالات اعضای باشگاه نویسندگان انقلاب اسلامی با محوریت نماز جمعه، گفت‌وگوی اختصاصی با امام جمعه ورامین، ارائه گزارش ستاد توسط مسئول ستاد، تهیه و چاپ بروشور نماز جمعه توسط معاونت فرهنگی ستاد، تولید و نصب بنرهای تبلیغاتی و گزارش تصویری از اقدامات ستاد در نماز جمعه ششم مرداد ماه، برگزاری مسابقه وصیت‌نامه معمار کبیر انقلاب اسلامی، برگزاری میزگردهای سیاسی  ‌ـ اجتماعی با حضور جوانان شهرستان از دیگر برنامه‌های سالگرد نماز جمعه است.

وی عنوان کرد: معرفی پایگاه اسوه خدمت متعلق به ستاد به اقشار مردم، برپایی نمایشگاه کتاب در نماز جمعه‌های ماه مبارک رمضان، برگزاری 30 مراسم شبی با قرآن در تمام شب‌های ماه مبارک رمضان به همت ستاد نماز جمعه ورامین در مسجد صاحب الزمان (عج)، برگزاری مسابقه در مورد نماز جمعه، دیدار رئیس ستاد و معاونت‌ها با روسای پیشین ستاد و خانواده اعضای متوفی ستاد نماز جمعه پس از نماز مغرب و عشاء نیز برای بزرگداشت سالگرد نماز جمعه طراحی شده است.

مدیر روابط عمومی ستاد برگزاری نماز جمعه ورامین با تاکید بر اهمیت ورزش گفت: دو برنامه ورزشی نیز برای این ایام در نظر گرفته شده که برگزاری مراسم ورزش باستانی و نیز تیراندازی به اهداف پروازی با حضور اعضای ستاد نماز جمعه از جمله این برنامه‌ها است. 

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول