اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر کشور در گفت‌وگو با فارس

فرمانداری ری به فرمانداری ویژه ارتقا یافت

خبرگزاری فارس: وزیر کشور با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، ارتقای فرمانداری ری به فرمانداری ویژه و تشکیل شهرداری مستقل را هدیه باارزش رئیس جمهور به مردم ری خواند.

فرمانداری ری به فرمانداری ویژه ارتقا یافت

مصطفی محمدنجار در حاشیه دیدار چهره به چهره رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت با جمعی از شهروندان شهرری در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران با اشاره به قرار داشتن در روزهای پایانی ماه شعبان‌المعظم گفت: در این روزهای آخر ماه شعبان ما به‌دنبال این هستیم که حاجت حاجت‌مندان را روا کنیم و انشاءالله خداوند هم به ما عیدی بدهد و حاجات ما را نیز برآورده کند.

وزیر کشور با تاکید بر اینکه ما با این نیت در آخر ماه شعبان به ری سفر کرده‌ایم تا به حوائج مردم رسیدگی کنیم و همان‌گونه که ما در تمام شهرهای کشور چهار بار سفر کرده‌ و مشکلات مردم را رسیدگی کرده‌ایم، امروز با سفر به ری تلاش می‌کنیم تا برای چهارمین بار درخواست‌های مردم این خطه را نیز مورد بررسی قرار دهیم.

وی در ادامه با بیان اینکه رسیدگی به حال مردم در شرع ما تاکید شده است، بیان داشت: در نهج‌البلاغه آمده است که امام علی علیه‌السلام به مالک می‌فرمایند «ای مالک! کارهای کلان تو را از کارهای خرد باز ندارد.»

نجار خاطرنشان کرد: در خطه ری تقریبا بعضی افراد مشکل ناچیز دارند و افرادی هم هستند که مشکلات بزرگ دارند و ضمن اینکه ما به همه شناخت داریم و رسیدگی می‌کنیم و این مشکلات در کشور ما ریشه‌یابی می‌شود و ما آنها را حل می‌کنیم.

وزیر کشور گفت: هماهنگی‌های لازم میان این وزارتخانه و شورای نگهبان برای برگزاری انتخابات آتی ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در حال انجام است.

مصطفی محمدنجار در ادامه تصریح کرد: با توجه به پیش رو بودن ماه مبارک رمضان و سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به شهرستان ری و رسیدگی و بررسی مشکلات شهروندان و دیدار چهره به چهره با مردم این شهرستان، دو هدیه بسیار گرانبها ارتقای فرمانداری ری به فرمانداری ویژه و تشکیل شهرداری مستقل در این شهرستان را تقدیم مردم متدین و شهیدپرور ری می‌کنیم.

وی خاطر نشان کرد: اینها دو دستاورد ارزشمند است که براساس تصمیم هیئت دولت و بنا به درخواست دیرینه مردم بزرگوار شهرستان ری صورت گرفت.

وزیر کشور در پایان بیان داشت: امیدواریم با این تصمیمات اتخاذ شده توسط دولت شاهد رشد و بالندگی این شهرستان و رفاه و پیشرفت مردم این منطقه باشیم.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول