اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اموال و دارایی‌های ستاد مبارزه با مواد مخدر:

نباید معتادان را بعد از ترک اعتیاد به حال خود رها کرد

خبرگزاری فارس: مدیرکل اموال و دارایی‌های ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور تاکید کرد: نبایستی معتادان را بعد از ترک اعتیاد به حال خود رها کرد.

نباید معتادان را بعد از ترک اعتیاد به حال خود رها کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، علی‌اصغر داورزنی ظهر امروز در نشست با استاندار خراسان‌شمالی بر رفع مشکل این دسته از معتادان بهبود یافته تاکید کرد و گفت: در کنار آن باید پیگیری‌های لازم برای اشتغال این افراد صورت بگیرد.

وی افزود: دشمنان با تمام توان برای ترویج مواد مخدر وارد عمل شده و به شدت فعالیت می‌کند.

داورزنی افزایش فعالیت‌ها به منظور بی‌اثر کردن برنامه‌های دشمنان در این زمینه را ضروری عنوان کرد و گفت:‌ همه باید برای ریشه‌کنی این معضل از جامعه مشارکت کنند.

وی همچنین با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در خراسان‌شمالی در زمینه پیشگیری، مبارزه و درمان مواد مخدر اظهار امیدواری کرد تا در آینده این استان به عنوان استان نمونه کشور در زمینه مبارزه با مواد مخدر مطرح شود.

استاندار خراسان‌شمالی نیز در این نشست گفت: همه مدیران برای مبارزه با مواد مخدر که از تأکیدات مقام معظم رهبری است، وظیفه شرعی و قانونی دارند.

محمود احمدی‌بیغش افزود: از این رو برای مبارزه با معضل مواد مخدر باید گام‌های بلندتر و مؤثرتری برداشته شود.

وی با بیان اینکه در این مسیر هرچه توان داشته به کار خواهیم بست، اظهار کرد: در کنار این فعالیت‌ها باید پیشگیری به عنوان مهم‌ترین اصل در برنامه کاری قرار گرفته تا مردم از آثار سوء مصرف مواد مخدر بیشتر آگاه و هوشیار شوند.

نماینده عالی دولت در خراسان‌شمالی نقش رسانه‌ها به ویژه رسانه ملی را در این زمینه مهم برشمرد و گفت: باید در این زمینه اطلاع‌رسانی‌های بیشتر و مفید به جامعه برای پیشگیری ارائه شود.

وی همچنین از خراسان‌شمالی به عنوان استانی پرظرفیت در عرصه‌های مختلف علمی، جغرافیایی، ورزشی یاد کرد و افزود:‌ برای آنکه این استان به توسعه رسیده و به جایگاه واقعی خود دست یابد، نیازمند تلاش هرچه بیشتر است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان‌شمالی هم شمار معتادان در حال درمان در این استان را 12 هزار نفر برشمرد.

صفوه‌الله‌امام‌وردی محمدی با بیان اینکه پنج هزار نفر از معتادان استان نیز بهبود یافته‌اند، از مصرف مواد مخدر صنعتی نسبت به سنتی در استان ابراز نگرانی کرد.

انتهای پیام/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول