اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سامان:

نماز جماعت فرصت مغتنمی برای تحکیم روابط اجتماعی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه سامان گفت: نماز جماعت و برپایی آن فرصتی مناسب برای تحکیم روابط اجتماعی و تقویت سطح آگاهی افراد است.

نماز جماعت فرصت مغتنمی برای تحکیم روابط اجتماعی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام سید احمد میردامادی بعد از ظهر امروز در گردهمایی مشترک ائمه جمعه و جماعات با فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج بخش سامان اظهار داشت: وحدت و همدلی بیشتر ائمه جماعات و فرماندهان بسیج در اجرای برنامه‌های ویژه ماه مبارک رمضان ضروری است.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری نماز جمعه در این ماه پرخیر و برکت افزود: باید در این ماه نماز جماعت نسبت به ماه‌های دیگر سال باشکوه‌تر و با حضور گسترده‌تر مردم و مسئولان در مساجد برگزار شود.

وی وظیفه هیئت امنای مساجد را در این راستا الهی خواند و بیان داشت: برپایی نماز جماعت در مساجد وظیفه امت حزب‌الله برای پیشبرد اهداف بلند انقلاب اسلامی است.

وی بر ضرورت برگزاری نماز جماعت در ادارات نیز تاکید کرد و اضافه کرد: از وظایف ذاتی هر یک از مدیران کشور این است که نسبت به احیای فرهنگ اقامه نماز احساس مسئولیت کرده و خود نیز در این عرصه الگویی برای کارکنان و دیگر افراد جامعه باشد.

‌وی با اشاره به نقش اقامه نماز در اتحاد و انسجام مسلمانان و ملت‌های مسلمان گفت: مدیران و دبیران ستاد‌های اقامه نماز ادارات باید با اهتمام بیشتر به برپایی این فریضه دینی و ترویج آن زمینه‌های اتحاد و همدلی هر چه بیشتر کارکنان خود و افراد جامعه را فراهم کنند.

وی همچنین با بیان اینکه نماز جماعت و برپایی آن فرصتی مناسب برای تحکیم روابط اجتماعی و تقویت سطح آگاهی افراد است، اظهار داشت: اگر آموزه‌های دینی و به‌ویژه فرهنگ اقامه نماز جماعت در جامعه‌ای نهادینه شود، آن جامعه برای همیشه در مقابل توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان خود مصون خواهد ماند.

انتهای پیام/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول