اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی:

اهل فرهنگ از مزیت وام‌های خوداشتغالی بی‌بهره هستند

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: اهل فرهنگ استان از مزیت‌های وام‌های خوداشتغالی بی‌بهره هستند.

اهل فرهنگ از مزیت وام‌های خوداشتغالی بی‌بهره هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه حجت‌الاسلام محمدباقر کریمی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اشتغال آذربایجان‌غربی، اظهار داشت: با تاکید استاندار آذربایجان‌غربی مبنی بر حمایت از اهل کتاب و با وجود پیگیری‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی وام خوداشتغالی برای افراد اهل کتاب تخصیص نیافت.

وی با انتقاد از این موضوع، تصریح کرد: فقط دو نفر از هنرمندان استان توانستند از این وام‌ها بهره‌مند شوند.

کریمی با بیان اینکه هنرمندان اقشار تأثیرگذار در جامعه هستند، افزود: برای حمایت هرچه بیشتر از هنرمندان لازم است تا زمینه‌ای فراهم شود تا هنرمندان نیز از وام‌های خوداشتغالی بهره‌مند شوند.

وی با بیان اینکه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در این راستا با طور جدی وارد عمل شده است، از ایجاد زمینه‌ای برای استفاده تعداد بیشتری از هنرمندان برای استفاده از وام‌های خوداشتغالی تاکید کرد.

کریمی با بیان اینکه باید بخشی از این تسهیلات برای هنرمندان در نظر گرفته شود، گفت: از جایی که تأثیر هنر در فرهنگ‌سازی در جامعه قابل انکار نیست و در این میان کتاب می‌تواند علاوه بر انتقال علم در ارتقای سطح فرهنگی جامعه در زمینه‌های مختلف موثر باشد، باید در این راستا نیز از ناشران و هنرمندان حمایت کرد.

وی با بیان اینکه مدیریت ارشد استان برای حمایت از هنرمندان دستورات لازم را داده است، گفت: لازم است تا دستگاه‌های ذی‌ربط در این راستا هماهنگی و همکاری مطلوبی با هنرمندان داشته باشند.

انتهای پیام/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول