اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان نظام پزشکی استان قم عنوان کرد

توجه به خواسته‌های پزشکان در طرح پزشک خانواده

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان نظام پزشکی استان قم توجه به خواسته‌های پزشکان در راستای اجرای طرح پزشک خانواده را ضروری دانست.

توجه به خواسته‌های پزشکان در طرح پزشک خانواده

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، محمدرضا قدیر نیز در جلسه بررسی روند اجرای طرح پزشک خانواده با بیان اینکه اجرای برنامه پزشک خانواده از آرزوهای دیرین هر ایرانی بوده است اظهار کرد: با توجه به اینکه اجرای این طرح در واقع تغییر یک نظام درمانی کهن است، باید این طرح به صورت حساب شده و با مدیریت صحیح اجرا شود تا جامعه پزشکی نیز متضرر نشوند.

وی با تاکید بر اینکه اعتراض برخی پزشکان در خصوص اجرای این طرح بیانگر مخالفت آنان با برنامه پزشک خانواده نیست بیان کرد: اجرای زمان‌بندی شده و مرحله‌ای، نبود ضرورت و اجبار حضور پزشکان در این برنامه و پا برجا بودن قرارداد پزشکان تا زمان ثبت‌نام در برنامه پزشک خانواده از جمله خواسته‌های پزشکان است.

بهرام محمدی‌نیا مدیرکل صداوسیمای مرکز قم در این جلسه با اشاره به آمادگی صداوسیمای استان به ‌منظور تبیین ابعاد مختلف این طرح برای عموم مردم و پزشکان با حضور مسئولان و صاحب‌نظران گفت: اجرای موفق چنین برنامه عظیمی نیازمند همراهی و مشارکت نهادهای مسئول در امر برنامه‌سازی با رسانه ملی است.

ثبت‌نام خانواده‌ها برای طرح پزشک خانواده در قم از اول مرداد آغاز می‌شود و خانواده‌ها برای ثبت‌نام در این طرح باید به مراکز بهداشتی و درمانی سطح شهر مراجعه کنند.

خانواده‌ها می‌توانند با مراجعه به تمام مراکز درمانی خصوصی یا دولتی با پر کردن فرم الکترونیکی، پزشک خانواده خود را انتخاب کنند و اجرای این طرح از شهریور امسال آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول