اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشگاه ‌پزشکی بم خبر داد

آغاز معاینه رایگان شهروندان بم در طرح پزشک خانواده

خبرگزاری فارس: معاون بهداشتی دانشگاه علوم ‌پزشکی بم گفت: مردم بم از طرح پزشک خانواده استقبال خوبی داشتند و نخستین معاینه شهروندان اواخر این هفته آغاز می‌شود.

آغاز معاینه رایگان شهروندان بم در طرح پزشک خانواده

به گزارش خبرگزاری فارس از بم، علی رادفر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سرشماری طرح پزشک خانواده در بم تا کنون با سرشماری بیش از 90 هزار نفر از شهروندان در قالب 20 هزار خانوار انجام شده و رو به اتمام است و تا اواخر این هفته مرحله نخست معاینه رایگان شهروندان آغاز می‌شود.

وی با اشاره به پیشرفت 90 درصدی اجرای طرح سرشماری پزشک خانواده در شهر بم تصریح کرد: در حال حاضر فقط لکه‌گیری طرح شامل سرشماری مجدد خانه‌هایی که سرشماری نشده‌اند در حال انجام  و رو به اتمام است.

رادفر افزود: با اجرای طرح پزشک خانواده در شهر بم در آینده نزدیک هر 2 هزار و 500 نفر از شهروندان یک پزشک خانواده دارند.

وی عدالت در سلامت، کاهش هزینه‌های بهداشت و درمان خانواده‌ها، دسترسی آسان به پزشک و پیشگیری و تشخیص زودهنگام و درمان مناسب بیماری را از جمله مزایای این طرح اعلام کرد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم ‌پزشکی بم گفت: با ثبت‌نام بیماران سوابق پزشکی، درمانی و بهداشتی آنها ثبت شده و نظارت دقیقی هم بر اجرای این طرح لحاظ می‌شود.

وی از کسانی که آمارشان هنوز در طرح سرشماری ثبت نشده، خواست تا با مراجعه به دانشگاه علوم‌ پزشکی و یا مرکز بهداشت بم نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول