اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی شفت:

مبارزه با قاچاق داروی غیرمجاز اولویت پلیس است

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی شفت از دستگیری متهمان داروی غیرمجاز در این شهرستان خبر داد و گفت: مبارزه با قاچاق داروی غیرمجاز اولویت پلیس است.

مبارزه با قاچاق داروی غیرمجاز اولویت پلیس است

به گزارش خبرگزاری فارس از شفت، فرداد فکوری عصر امروز در جلسه نیروی انتظامی این شهرستان گزارشی از کشف داروی قاچاق در شفت را ارائه داد.

وی اظهار کرد: به دنبال گزارش‌های مردمی مبنی بر نگه‌داری و فروش داروی غیرمجاز در برخی واحدهای صنفی، موضوع به طور ویژه در دستور کار کارآگاهان آگاهی قرار گرفت.

فرمانده نیروی انتظامی شفت ادامه داد: کارآگاهان آگاهی پس از انجام تحقیقات نامحسوس پلیسی از صحت گزارش‌ها اطمینان حاصل کردند و با هماهنگی کارشناسان شبکه بهداشت و درمان و اداره تعزیرات حکومتی شهرستان از سه واحد صنفی بازدید به عمل آوردند.

وی با بیان اینکه در این بازدید‌ها مقداری داروی غیر مجاز کشف و ضبط شده است، بیان کرد: در بازرسی‌ از سه واحد مذکور 6 هزار و 151 عدد قرص و کپسول غیرمجاز کشف و ضبط شده است.

فکوری با اشاره به اینکه متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند، از شهروندان شفت خواست در صورت مشاهده و آگاهی از نگه‌داری داروی قاچاق مراتب را به پلیس اطلاع دهند.

وی خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق داروی غیر مجاز از اولویت‌های پلیس است و مردم می‌توانند در صورت آگاهی از نگه‌داری داروی قاچاق و غیر مجاز مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/آ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول