اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بخش آی.سی‌.یو قلب بیمارستان کسری:

حال عمومی فرماندار خرمشهر در دوران جنگ خوب نیست

خبرگزاری فارس: معاون بخش آی.سی‌.یو قلب بیمارستان کسری گفت: وضعیت جسمانی محمدرضا عباسی فرماندار خرمشهر در دوران جنگ بسیار نگران کننده است و در حال حاضر نسبت به هیچ تحریکی واکنش نشان نمی‌دهد.

حال عمومی فرماندار خرمشهر در دوران جنگ خوب نیست

مرضیه عارفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس در آبادان اظهار کرد: محمدرضا عباسی فرماندار خرمشهر در دوران جنگ تحمیلی که به ‌علت عارضه قلبی در بخش قلب بیمارستان کسری بستری شده به‌طور کامل در حال کما به‌سر می‌برد.

وی با بیان اینکه تنفس این بیمار وابسته به دستگاه است، افزود: عباسی نسبت به هیچ تحریکی واکنش نشان نمی‌دهد و این امر برای بیمار بسیار نگران کننده است.

معاون بخش آی.سی‌.یو قلب بیمارستان کسری تهران با بیان اینکه این بیمار اصلاً بیداری نداشته است، تصریح کرد: با اینکه فشار بیمار نسبت به روزهای پیش بهتر شده اما باز هم ادامه روند مطلوب این وضعیت وابسته با داروهایی است که برای وی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی اضافه کرد: با اینکه دستگاه کمک عضله قلب را از بدن بیمار خارج کرده‌ایم اما وضعیت فرد همچنان نامساعد بوده و تنها امیدواریم، در روزهای آینده بهتر شود.

عارفی همچنین عنوان کرد: مهمترین عامل برای بیمار در حالات کما و اغما، نشان دادن واکنش به تحریکاتی است که بر او وارد می‌شود که در مورد این بیمار هیچ نقطه امیدی در واکنش و عکس‌العمل به تحریکات تاکنون وجود نداشته است.

وی در پایان با بیان اینکه تماس‌های تلفنی و حضوری برای عیادت این بیمار بسیار زیاد است، ادامه داد: ما تمام تلاش خود را برای بهتر شدن حال بیمار می‌کنیم و امیدواریم با ارائه خدمات پزشکی این بیمارستان و دعای روزه‌داران در این ماه مبارک در روزهای آینده شاهد بهبودی حال وی باشیم.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول