اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حوزه استاندار زنجان تاکید کرد

تصویب 36 مصوبه در سفر استاندار به شهرستان زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرکل حوزه استاندار زنجان گفت: دستاورد سفر استاندار به شهرستان زنجان تصویب 36 مصوبه است.

تصویب 36 مصوبه در سفر استاندار به شهرستان زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمدعلی شجاع حیدری در جلسه ستاد تولید ملی حمایت از کار و سرمایه ایرانی با محوریت توسعه اشتغال، صنعت و کشاورزی اظهار داشت: مجموع سفرهای شهرستانی استاندار 141 سفر بوده است.

وی با اشاره به اینکه در مجموع در دور نخست تا دور نهم سفر شهرستانی استاندار زنجان یک هزار و 234 مصوبه به تصویب رسیده است، خاطرنشان کرد: حدود 84 درصد از این مصوبات تحقق یافته است.

مدیرکل حوزه استاندار زنجان با بیان اینکه در مجموع 161 مصوبه طی سفرهای شهرستانی در شهرستان زنجان به تصویب رسیده است، ادامه داد: در دور دهم نیز 36 مصوبه تصویب شد که تعداد مصوبه‏‌ها به 170 مورد افزایش یافت.

وی یادآور شد: در مجموع مصوبات 10 دور سفر استاندار زنجان به شهرستان‏ها یک هزار و 395 مصوبه بوده است.

در ادامه این جلسه مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان اظهار داشت: روشنایی جاده فرودگاه زنجان در سال جاری در دستور کار است که با تامین اعتبار اقدام می‎شود.

حافظ باباپور با تاکید بر اینکه شش محور در شهرستان زنجان به دلیل بالابودن تناژ برداشت از معادن از بین رفته است، ادامه داد: باید در این زمینه اقدام اساسی صورت گیرد.

همچنین مدیر شعب بانک کشاورزی استان زنجان با اشاره به اینکه 122 پرونده در شهرستان زنجان به بانک‏‌ها معرفی شده است، تصریح کرد: در حال حاضر 59 پرونده در شعب زنجان وجود دارد و تسهیلات مورد نظر برای 23 پرونده پرداخت شده است.

بهزاد نیکخواه‌بهرامی با بیان اینکه در مجموع 6 میلیارد ریال تسهیلات به 40 درصد از پرونده‏‌های معرفی شده پرداخت شده است، ادامه داد: مابقی پرونده‏‌ها در دست تکمیل‌شدن است.

وی تاکید داشت: مجموع تسهیلات پرونده‏‌های معرفی شده به بانک‏ها 21 میلیارد ریال است.

انتهای پیام/ب20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول