اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گچساران خواستار شد

اجرای طرح حافظان حجاب در مدارس گچساران

خبرگزاری فارس: فرماندار گچساران با اشاره به اجرای موفق طرح همیار پلیس در مدارس گفت: برای نهادینه شدن فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه، طرح حافظان حجاب در مدارس این شهرستان اجرایی شود.

اجرای طرح حافظان حجاب در مدارس گچساران

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، محمد شفیعی ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی گچساران که با موضوع حجاب و عفاف برگزار شد، اظهار کرد: ترویج عفت عمومی و حجاب اسلامی مورد تأکید اسلام و در حقیقت پاسداشت خون شهدا است.

وی بیان داشت: همه دستگاه‌های اجرایی و نهادها باید ترویج فرهنگ عفاف و حجاب را در دستور کار خود قرار داده و برای آن راهکارهای راهبردی و عملی ارائه دهند.

کمیته بازرسی حجاب و عفاف در گچساران تشکیل می‌شود

فرماندار گچساران جلسات شورای فرهنگی عمومی را فرصت مناسبی برای تبادل نظرات و ارائه راهکارهای مؤثر در زمینه برخورد با بدحجابی در جامعه دانست و افزود: جلسات شورای فرهنگ عمومی تا به نتیجه رساندن و راهبردی ‌کردن نظرات مؤثر در یک موضوع باید ادامه پیدا کند.

شفیعی گفت: نتیجه‌گیری مطلوب در زمینه یک موضوع نقش مهمی در برطرف کردن مشکلات دارد و باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به اهمیت بدحجابی در جامعه عنوان داشت: موضوع بدحجابی و برخورد با این ناهنجاری اجتماعی در چند جلسه آینده شورای فرهنگ عمومی نیز مطرح و پیگیری شود تا نتیجه لازم به دست آید.

شفیعی با اشاره به لزوم تشکیل کمیته‌ای برای هر صنف و سازمان ابراز داشت: این کمیته باید با بازرسی‌های خود نحوه عملکرد و اجرای مصوبات را بررسی کند.

وی از تشکیل کمیته بازرسی در سطح شهرستان خبر داد و تصریح کرد: این کمیته عملکرد کمیته‌های حجاب و عفاف در ادارات و دستگاه‌های اجرایی را مورد بررسی و ارزیابی قرار داده و گزارش‌های لازم را ارائه می‌دهد.

برای رسیدن به نتیجه مطلوب باید آمار واقعی ارائه شود

فرماندار گچساران یادآور شد: حجاب و عفاف باید در مدارس ابتدایی نهادینه شود و آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها در زمینه اجرا و عملیاتی‌کردن این طرح مشارکت ویژه داشته باشند.

شفیعی اذعان داشت: برای رسیدن به نتیجه واقعی در زمینه عملکرد کمیته‌های حجاب و عفاف در ادارات و نهادها باید آمار واقعی بیان شود.

وی خاطرنشان کرد: اگر آمار واقعی ارائه کنیم و به طور جدی برای برطرف کردن مشکلات گام برداریم، رسالت خود را به نحو مطلوب انجام داده‌ایم.

شفیعی از مسئولان خواست تا ضمن فعال کردن کمیته حجاب و عفاف در اداره خود، نسبت به رعایت موارد قانونی و الزامی این کمیته تلاش کرده و در جلسه آینده شورای فرهنگ عمومی مشکلات پیش‌رو را گزارش دهند.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول