اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امیرآبادی در گفت وگو با فارس:

وحدت مسئولان موجب پیشرفت کشور می‌شود/ قول وزیر نیرو برای پیگیری نرخ برق قم

خبرگزاری فارس: نماینده مردم قم در خانه ملت با تاکید بر اینکه فضای وحدت موجب پیشرفت کشور می‌شود اضافه کرد: وزیر نیرو قول داد هر چه سریع‌تر مقدمات تغییر نرخ برق قم در مناطق گرمسیری را به هیئت دولت ارائه کند.

وحدت مسئولان موجب پیشرفت کشور می‌شود/ قول وزیر نیرو برای پیگیری نرخ برق قم

احمد امیرآبادی‌فراهانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به اینکه دیدار مسئولان با مقام معظم رهبری با فضایی صمیمی همراه بود اظهار کرد: قطعاً فضای همدلی موجب حل مشکلات به ویژه در بخش اقتصاد می‌شود.

وی با بیان اینکه ولی‌امر مسلمین جهان در این دیدار موضوع اقتصاد مقاومتی را مورد تاکید قرار دادند تصریح کرد: این پیشنهاد رهبری می‌تواند موجب خارج شدن از وضعیت اقتصادی کنونی باشد که این مهم باید مورد توجه مسئولان و مردم قرار گیرد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه آرمان‌های انقلاب باید حفظ شود اضافه کرد: در برابر حملات ناجوانمردانه دشمنان باید ایستادگی کرد.

امیرآبادی‌فراهانی با اشاره به اینکه طبق فرمایشات رهبری قوای قضائیه، مجریه و مقننه باید به دنبال حل مشکلات مردم باشند اظهار کرد: مشکلات و اختلافات را هر سه قوه باید در فضای بدون حاشیه و دوستانه برطرف کرده و از تخریب کردن یکدیگر خودداری کنند تا موجب سوء‌استفاده دشمن نشود.

وی با تاکید بر اینکه فضای وحدت و همدلی موجب پیشرفت و حل مشکلات کشور می‌شود تصریح کرد: اگر مردم فضای صمیمانه و تلاش مسئولان را برای حل مشکلات مشاهده کنند، اعتمادشان به نظام افزایش می‌یابد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فرامین رهبری مبنی بر اینکه دشمنان با تحریم می‌خواهند موجب دلسردی مردم از نظام شوند خاطر نشان کرد: در این شرایط وظیفه مسئولان بسیار سخت است و آن‌ها باید با تلاش خود مشکلات را حل کنند که البته این امر با همکاری مردم تحقق می‌یابد.

امیرآبادی فراهانی با اشاره به اینکه در حاشیه دیدار مسئولان با مقام معظم رهبری با نامجو وزیر نیرو در مورد هزینه نرخ مصرفی برق قم و حضور استان در منطقه گرمسیری مذاکراتی صورت گرفت تصریح کرد: وزیر قول داد هر چه سریع‌تر مقدمات تغییر نرخ برق قم در مناطق گرمسیری را آماده و به هیئت دولت برای تصویب ارائه کند.

وی اضافه کرد: در جلسه روز یکشنبه مشترک دولت و مجلس تلاش‌های خود را ادامه خواهیم داد که با توجه به اقلیم و شرایط هوای گرم استان در فصل تابستان، نرخ برق قم در مناطق گرمسیری تغییر کند.

انتهای پیام/ز20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول