اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با محوریت حفظ جزء 30 قرآن کریم

طرح قرآنی 1446 در استان مرکزی آغاز شد

خبرگزاری فارس: معاون آموزش و پژوهش کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان مرکزی گفت: طرح قرآنی 1446 با محوریت حفظ جزء 30 قرآن کریم در استان مرکزی آغاز شد.

طرح قرآنی 1446 در استان مرکزی آغاز شد

محمد احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: با ثبت‌نام از علاقمندان به شرکت در طرح قرآنی 1446 این طرح از امروز در استان آغاز شد.

وی با بیان اینکه طرح قرآنی 1445 در سال گذشته با محوریت حفظ سوره انفال در استان به اجرا درآمد بیان داشت: امسال پیرو فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت حفظ قرآن کریم  حفظ جزء 30 قرآن کریم در قالب طرح 1446 در دستور کار قرار گرفت و ثبت‌نام از علاقمندان به شرکت در این طرح از امروز آغاز و تا دوم تیرماه ادامه دارد.

معاون آموزش و پژوهش کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان مرکزی ادامه داد: این طرح از دوم تیرماه تا ششم مردادماه طی 16 جلسه آموزشی 90 دقیقه‌ای به اجرا درمی‌آید که 15 جلسه آن مختص تمرین روخوانی، روانخوانی و حفظ و یک جلسه نیز مختص ارزشیابی است.

احمدی با بیان اینکه این کلاس‌ها در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان برگزار می‌شود خاطر نشان ساخت: آشناسازی آحاد مردم با درک مفاهیم جزء 30 و مشارکت در طرح ملی حفظ قرآن کریم از مهم‌ترین اهداف برگزاری این طرح است.

وی جوایز در نظر گرفته شده برای این طرح را یک‌هزار و 446 کمک هزینه حج عمره، یک‌هزار و 446 کمک هزینه سفر به عتبات عالیات و یک‌هزار و 446 کمک هزینه سفر به مشهد مقدس عنوان کرد.

معاون آموزش و پژوهش کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان مرکزی در بخش دیگری از سخنان خود برگزاری دوره آموزش تربیت مربی حفظ قرآن با همکاری کانون تخصصی 14 معصوم به مدت 172 ساعت را از برنامه‌های آتی کانون‌ فرهنگی مساجد عنوان کرد.

به گفته وی هم‌اکنون 29 خانه نور در استان مرکزی فعالیت دارد.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول