اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری خبر داد

راه‌اندازی سیستم مکاتبات الکترونیک کتابخانه‌های عمومی در چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: مدیرکل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری گفت: سیستم مکاتبات الکترونیک کتابخانه‌های عمومی در این استان راه‌اندازی شد.

راه‌اندازی سیستم مکاتبات الکترونیک کتابخانه‌های عمومی در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، بهروز صادقی بعد از ظهر امروز در دیدار با کتابداران این استان، اظهار داشت: در راستای نیل به اهداف دولت الکترونیک، پرهیز از اتلاف وقت، کاهش هزینه در مکتوبات و تسریع در ارسال نامه‌ها، سیستم مکاتبات الکترونیک کتابخانه‌های عمومی این استان راه‎اندازی شده است

وی با بیان اینکه تجهیز کتابخانه‌های عمومی به سیستم مکاتبات الکترونیک با تلاش کارشناسان فناوری و اطلاعات اداره کل یک ماه به طول انجامید، گفت: در حال حاضر تمامی کتابخانه‌های عمومی با تجهیز شدن به این سیستم، نامه‌های خود را از طریق اتوماسیون به اداره کل مرکز استان و ادارات شهرستان ارسال می‌کنند.

صادقی کتاب را مهم‌ترین ابزار تکامل بشری دانست، گفت: کتاب میراثی ماندگار و مهم‌ترین ابزار انتقال فرهنگ و تمدن از نسلی به نسل دیگر است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه موجب توسعه و پیشرفت می‎شود، افزود: اگر می‌خواهیم در زمینه علم و دانش به پیشرفت برسیم باید به امر کتاب و کتابخوانی در جامعه بیش از پیش توجه کنیم.

صادقی بیان داشت: در استان نیز تلاش داریم تا فرهنگ کتاب‌ و کتابخوانی را بیش از پیش نهادینه کنیم تا مسیر رشد و توسعه را با سرعت بیشتری طی کنیم.

وی در ادامه با بیان اینکه در این استان 68 کتابخانه عمومی وجود دارد، گفت: این تعداد کتابخانه در قالب 34 کتابخانه روستایی و مشارکتی و 34 کتابخانه عمومی در این استان فعال هستند.

انتهای پیام/ش30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول