اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا هفته دولت

کتابخانه مرکزی نمین افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان نمین گفت: کتابخانه مرکزی شهرستان نمین تا هفته دولت سال جاری افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

کتابخانه مرکزی نمین افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محمد فتحی ظهر امروز در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان نمین اظهار داشت: هم‌اکنون سه پروژه کتابخانه‌‌ها در این شهرستان در حال انجام است و با برنامه‌های انجام شده تلاش می‌کنیم کتابخانه مرکزی این شهرستان تا هفته دولت بهره‌برداری شود.

وی در ادامه از اهدای یک قطعه زمین 300 متری در روستای دولت‌آباد برای ساخت کتابخانه در این روستا خبر داد و گفت: این کتابخانه دومین کتابخانه روستایی شهرستان نمین خواهد بود.

این مسئول تعداد پروژه‌های کتابخانه‌ای در حال ساخت شهرستان نمین را سه باب عنوان کرد و ابراز داشت: کتابخانه مرکزی شهرستان نمین یکی از این پروژه‌هاست که برابر برنامه‌ریزی‌های انجام شده در تلاش هستیم این کتابخانه تا هفته دولت سال جاری به بهره‌برداری برسد.

فتحی ساخت کتابخانه در روستا‌های نیارق و دولت‌آباد را از دیگر برنامه‌های مهم اداره کتابخانه‌‌های عمومی نمین برای توسعه فضا‌های فیزیکی عنوان کرد و افزود: کتابخانه نیارق با بیش از 45 درصد پیشرفت فیزیکی در حال احداث است و برای آغاز کار پروژه کتابخانه‌ای روستای دولت‌آباد در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان نمین 300 میلیون ریال اعتبار اختصاص یافته است.

دبیر نهضت کمیته مطالعه مفید شهرستان نمین اظهار داشت: روستای دولت‌آباد دارای بیش از 2هزار نفر جمعیت است که 100درصد جمعیت آن با سواد هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان نمین در ادامه از تلاش‌های انجام شده برای برگزاری مراسم کلنگ‌زنی این مکان فرهنگی در هفته دولت خبر داد و گفت: با ساخت این کتابخانه تعداد کتابخانه‌های عمومی شهرستان به شش باب می‌رسد. 

انتهای پیام/صا30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول