اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در چهار ماه نخست امسال صورت گرفت

شناسایی 1000 واحد متخلف در سیستان‌وبلوچستان

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان‌ و بلوچستان گفت: در چهار ماه نخست سال‌جاری، هزار و 23 تخلف واحدهای صنفی در سیستان و بلوچستان ثبت شده است.

شناسایی  1000 واحد متخلف در سیستان‌وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، نادر میرشکار ظهر امروز در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران و اصحاب رسانه در زاهدان اظهار داشت: در چهار ماه نخست امسال، 589 تخلف از طریق تماس‌های تلفنی مردم با واحد شکایات سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان اعلام، 130 تخلف به صورت حضوری و 483 مورد به صورت کتبی گزارش شده است.

وی افزود: 393 مورد از تخلفات از طریق تماس‌های مردمی کشف شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان‌ و بلوچستان از اجرای طرح نظارتی در ماه مبارک رمضان خبر داد و بیان داشت: با اجرای عملیاتی طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان با متخلفان اقتصادی برخورد قانونی می‌شود.

میرشکار ادامه داد: با هدف جلوگیری از هرگونه کمبود و افزایش غیر منطقی قیمت کالاها و خدمات همزمان با سراسر کشور، طرح ویژه نظارتی ماه مبارک رمضان در استان نیز در حال اجرا است.

وی اضافه کرد: در این طرح، ضمن پایش مستمر بازار توجه ویژه به موضوع تأمین و توزیع به موقع کالا و خدمات پر تقاضا،‌ تشدید نظارت و بازرسی بر عملکرد واحدهای تولیدی،‌ توزیعی، خدماتی و برخورد با تخلفات احتمالی و تسریع در رسیدگی به تخلفات و شکایات مردمی با بسیج همه امکانات و نیروهای تحت اختیار صورت ‌می‌پذیرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان‌ و بلوچستان گفت: در سطح استان، 140 نفر بازرس در قالب 70 اکیپ بازرسی و بیش از 280 نفر ناظر افتخاری به صورت نامحسوس به کنترل بازار مشغول هستند.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول