اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل گرانفروشی

واحدهای صنفی متخلف امامزاده ابراهیم شفت جریمه شدند

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شفت از جریمه 18 میلیون ریالی واحدهای صنفی متخلف امامزاده ابراهیم این شهرستان به دلیل گرانفروشی و عدم درج قیمت خبر داد.

واحدهای صنفی متخلف امامزاده ابراهیم شفت جریمه شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شفت، علی رمضانپور عصر امروز در جلسه صنعت، معدن و تجارت این شهرستان با اشاره به بازرسی از واحدهای صنفی منطقه امامزاده ابراهیم شفت، اظهار کرد: گشت مشترک بازرسی با هدف نظارت بر عرضه کالا در شهرک سیاحتی، زیارتی امامزاده ابراهیم شفت، از واحدهای صنفی این منطقه مذکور در روزهای اخیر صورت گرفت.

این مسئول گفت: در این گشت مشترک که با حضور نمایندگان اداره تعزیرات حکومتی، دخانیات و مجمع امور صنفی شفت صورت گرفته است بیش از 200 واحد صنفی منطقه مذکور مورد بازرسی قرار گرفتند.

به گفته وی در نتیجه این بازرسی‌ها 37 واحد متخلف شناسایی شدند که عمدتا شامل واحدهای عرضه خواروبار، مواد پروتئینی و پوشاک بوده است.

رمضان‌پور افزود: برای این واحدها پرونده تخلف به ارزش حدود 18 میلیون ریال تشکیل شد و متخلفان برای صدور حکم به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

وی درباره تخلفات واحدهای صنفی مذکور ابراز کرد: عمده تخلفات این واحدها گرانفروشی و عدم درج قیمت بوده است.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول