اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت رئیسه درمانگاه‌های مطهری و امام رضا (ع) شیراز خبر داد

احداث پارکینگ طبقانی مقابل بیمارستان حافظ

خبرگزاری فارس: عضو هیئت رئیسه درمانگاه‌های مطهری و امام رضا (ع) گفت: پارکینگ طبقانی مقابل بیمارستان حافظ احداث می‌شود.

احداث پارکینگ طبقانی مقابل بیمارستان حافظ

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، علی جنگجو بعد از ظهر امروز در یک نشست خبری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای راحتی و رفاه حال بیماران، زمینی مقابل بیمارستان حافظ توسط علوم پزشکی خریداری شده و به زودی عملیات اجرایی ساخت یک پارکنیگ طبقاتی با ظرفیت 420 خودرو در آنجا آغاز می‌شود.

عضو هیئت رئیسه درمانگاه‌های مطهری و امام رضا (ع) گفت: با نصب یک پل هوایی این دو درمانگاه را به پارکینگ جدید ارتباط می‌دهیم.

وی در ادامه با بیان اینکه علوم پزشکی هیچ‌گونه تعهدی بابت ساخت پارکینگ برای این دو درمانگاه به شورای شهر نداده است ابراز داشت: وظیفه ما درمان و ایجاد زیرساخت‌های درمانی است که در این میان بهترین شرایط را برای درمان بیماران فراهم کرده‌ایم.

عضو هیئت رئیسه درمانگاه‌های مطهری و امام رضا (ع) گفت: ساخت پارکینگ بر عهده شهرداری و شورای شهر شیراز است که البته در این میان اگر لازم باشد همکاری لازم را انجام می‌دهیم.

وی افزود: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته بخش بسیاری از پارکینگ درمانگاه مطهری با گنجایش 300 تا 400 خودرو به مراجعه کنندگان اختصاص داده شده است.

جنگجو در ادامه سخنان خود با بیان اینکه یک زیرگذر این دو درمانگاه را با یکدیگر مرتبط می‌کند، گفت: طبق توافقاتی که صورت گرفته بود قرار شد که این دو درمانگاه به وسیله یک پل هوایی با یکدیگر ارتباط داشته باشند که در این میان طرح‌هایی که برای ساخت پل هوایی را ارائه کردیم از سوی شهرداری مردود اعلام شد.

وی در پایان گفت: بحث ساخت زیرگذر مطرح شد که قرار است مجموعه قطار شهری شیراز این پروژه را طی شش ماه اجرایی کند.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول