اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی چهار ماهه گذشته

31 هزار بازرسی از صنوف استان مرکزی صورت گرفت

خبرگزاری فارس: رئیس نظارت و بازرسی اصناف استان مرکزی از 31 هزار و 423 مورد بازرسی از صنوف استان طی چهار ماهه گذشته خبر داد.

31 هزار بازرسی از صنوف استان مرکزی صورت گرفت

جمشید زند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: بازرسان نظارت و بازرسی اصناف استان از ابتدای سال جاری تاکنون 31 هزار و 423 مورد بازرسی از صنوف مختلف شهرهای استان داشته‌اند که در این بازرسی‌ها 2 هزار و 287 صنف متخلف شناسایی و به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی تصریح کرد: ارزش پرونده‌های تخلف کشف شده یک میلیارد و 465 میلیون و 545 هزار ریال بوده است.

رئیس نظارت و بازرسی اصناف استان مرکزی با بیان اینکه با تشکیل 2 هزار و 287 پرونده بیش از 2 هزار و 842 تخلف به ثبت رسیده است ادامه داد: بیشترین پرونده تخلف اصناف مربوط به خوار و بار فروشان، پوشاک و آرایشگاه زنانه و کم‌ترین نیز در بخش درب و پنجره‌سازان، رنگ‌کاران و فرش دستباف به ثبت رسیده است.

زند گفت: بیشترین تخلفات نیز با یک هزار و 230 مورد و 43 درصد مربوط به عدم درج قیمت، 938 مورد با 33 درصد مربوط به گران‌فروشی و 299 مورد با 11 درصد مربوط به عدم صدور صورتحساب بوده است.

وی با بیان اینکه یک هزار و 196 مورد گزارش مردمی نیز در این مدت به ثبت رسیده است بیان کرد: 30 تیم بازرسی کار نظارت بر بازار عرضه محصولات مختلف را در سطح استان بر عهده دارند.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول