اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهریار:

رسانه‌ها نقش تاثیرگذاری در تحکیم وحدت ملی دارند

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان شهریار گفت: رسانه‌ها نقش تاثیرگذاری در تحکیم وحدت ملی دارند.

رسانه‌ها نقش تاثیرگذاری در تحکیم وحدت ملی دارند

حجت‌الاسلام موسی سالمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهریار اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی و همان طور که بنیانگذار کبیر انقلاب تاکید فرمودند، شرق و غرب عالم با ملت ایران از سر دشمنی و کینه وارد شدند.

وی تصریح کرد: هنوز مدت زیادی از پیروزی انقلاب نگذشته بود که توطئه و دسیسه غربی‌ها علیه جمهوری اسلامی و ملت ایران آغاز شد و زورگویان اروپایی و آمریکایی تا به امروز از هیچ دسیسه‌ای برای ضربه زدن به ما کوتاهی نکرده‌اند.

نقش رسانه‌ها در تحکیم وحدت ملی

خطیب جمعه شهرستان شهریار با اشاره به تاکیدات مکرر رهبری معظم انقلاب اسلامی و همچنین امام خمینی (ره) مبنی بر لزوم حفظ وحدت در جامعه گفت: برای اینکه بتوانیم همچنان مقابل دسیسه‌ها و زورگویی‌های آمریکا و متحدانش مقاومت کنیم، چاره‌ای به غیر از حفظ وحدت نداریم.

سالمی تاکید کرد: برای تحقق این مهم رسانه‌ها نقش بسیار تاثیرگذاری دارند و طی سه دهه اخیر خبرنگاران متعهد و انقلابی کشورمان با وجود تحمل مشکلات بسیار، تلاش زیادی برای حفظ وحدت در جامعه داشته‌اند.

امروز وقت بهانه‌گیری‌های سیاسی نیست

وی در بخش دیگری از سخنان خود به شرایط حساس جمهوری اسلامی در داخل و خارج اشاره کرد و گفت: در این شرایط همه باید حامی نظام و برنامه‌های کلان جمهوری اسلامی باشیم و وقت بهانه‌گیری‌های سیاسی نیست.

امام جمعه شهرستان شهریار ادامه داد: لازم است خبرنگاران و رسانه‌ها در گزارش‌ها و اخبار خود احتیاط کرده و اخباری را منتشر کنند که به تحکیم وحدت جامعه و افزایش شور و نشاط ملی کمک کند.

سالمی تاکید کرد: خبرنگاران در این برهه حساس باید منافع نظام، انقلاب و بالاخره مردم را لحاظ کرده و با توجه ویژه به این مهم، فعالیت رسانه‌ای خود را در راستای تحقق منافع کشور انجام دهند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول