اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری قدس:

روز قدس نماد اقتدار ملی و وحدت مسلمین است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی و انتظامی فرماندار شهرستان قدس گفت: روز قدس نماد اقتدار ملی و وحدت مسلمین است.

روز قدس نماد اقتدار ملی و وحدت مسلمین است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قدس، الله‌بخش حبیبی بعدازظهر امروز در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی روز جهانی قدس، اظهار داشت: نامگذاری روز جمعه آخر ماه مبارک رمضان توسط معمار کبیر انقلاب اسلامی به عنوان روز جهانی قدس، نمادی از وحدت مسلمین و دفاع از ملت مظلوم فلسطین است.

وی افزود: چپاولگران و غاصبان از سرزمین‌های دیگر آمده‌اند و قلب دنیای اسلام را غصب کرده‌اند و نیت رژیم صهیونیستی از اشغال فلسطین تنها تصاحب این سرزمین نبود بلکه تسلط بر کشورهای مسلمان دیگر بود اما ظهور انقلاب شکوهمند ایران اسلامی مانعی برای نیات پلید و شوم رژیم صهیونیستی گردید.

این مسئول ملت مظلوم فلسطین را تجلی عزت خواهی کشورهای مسلمان منطقه ذکر کرد و گفت: اکنون ما باید به عنوان کشور حامی حرکت‌های انقلابی و اسلامی منطقه در برگزاری پرشور و حماسی راهپیمایی روز قدس نقش اساسی داشته باشیم.

معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری قدس به نقش جوان در جامعه جهانی اشاره کرد و ادامه داد: امروز وظیفه ما به عنوان مسئولان این نظام، آشنایی نسل نوجوان و جوان با فرهنگ ایثار و شهادت و دفاع از کشور مظلوم فلسطین است.

وی افزود: انقلاب اسلامی با قدرت خود استکبار و ایادی آن و رژیم صهیونیستی را به چالش کشید و اکنون فلسطینی‌ها تنها امید خود را در ایران اسلامی می‌بینند.

معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری قدس اظهار کرد: متاسفانه کشورهای عربی در برابر جنایات رژیم صهیونیستی هیچ واکنشی را از خود نشان نمی‌دهند بلکه در مقابل آنان و همسو با اسرائیل غاصب شده‌اند اما حرکت کاروان‌های آزادی با قوم‌ها و ادیان مختلف در برابر رژیم صهیونیستی و دفاع از فلسطینی‌ها برگرفته از آزادیخواهی ملت مسلمان ایران اسلامی است.

وی روز قدس را روز دفاع از مظلوم در برابر غاصبین دانست و ادامه داد: اکنون روز جهانی قدس مرزها را درنوردیده و فرهنگ استکبار ستیزی از ایران اسلامی به تمام جهان صادر شده است.

حبیبی تصریح کرد: نظر و اندیشه حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر نامگذاری روز جمعه آخر ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس باید تا رهایی و آزادی کشور فلسطین مورد توجه جدی همه امت اسلامی قرار گیرد.

وی از مسئولان شهرستان در جلسه ستاد هماهنگی روز جهانی قدس خواست؛ تا در زمینه برگزاری هر چه بهتر این روز با اعتقاد و شور و شعور عمل کنند.

انتهای پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول