اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اندیمشک خبر داد

اختصاص20 درصد از اعتبارات فرهنگی اندیمشک به کتابخانه‌ها

خبرگزاری فارس: فرماندار اندیمشک از اختصاص 20 درصد از اعتبارات اندیمشک به بخش کتابخانه‌های عمومی در این شهرستان خبر داد.

اختصاص20 درصد از اعتبارات فرهنگی اندیمشک به کتابخانه‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از اندیمشک، رضا رضایی‌فاضل ظهر امروز در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان اندیمشک اظهار داشت: در سال‌جاری اعتبار ویژه‌ای به کتابخانه‌های عمومی اختصاص داده شده است و به این دلیل تحولی در کتابخانه‌های اندیمشک در راه است.

وی با اشاره به اعتبارات سال‌مالی جاری گفت: در سال‌مالی جدید در سطح شهرستان اندیمشک بیش از دو میلیارد و 200 میلیون ریال اعتبار برای توسعه کتابخانه های این شهرستان اختصاص یافت است که این رقم در نوع خود بی‌نظیر است.

رضایی فاضل افزود: این مبلغ یک پنجم اعتبارات فرهنگی سالجاری اندیمشک است که برای مرمت، تجهیز و راه اندازی کتابخانه‌های این شهرستان و توسعه فرهنگ کتابخوانی هزینه می‌شود.

وی گفت: یکی از مهم‌ترین مسائلی که به پویایی شهرستان کمک شایانی می‌کند افزایش مطالعه مفید میان شهروندان است که در این راستا باید بستر مناسب را برای جذب و تشویق اقشار مختلف فراهم کنیم.

فرماندار اندیمشک کتابخانه‌ها را مکان‌های فرهنگی شهرستان معرفی کرد و گفت: باید کوشید تا کتابخانه‌ها مجهز شده و اعضای کتابخانه‌ها نیز روز به روز افزایش یابد.

رضایی فاضل مطالعه جوانان و نوجوانان را راهی مطمئن برای جلوگیری از بسیاری از معضلات دانست و بر ضرورت همکاری خانواده‌ها برای این مهم تأکید کرد.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: کتاب و کتابخوانی باید در سطح جامعه به فرهنگ تبدیل شود و به این دلیل باید کوشید تا در راستای نهادینه کردن این فرهنگ گام برداشت.

فرماندار اندیمشک افزود: باید امکانات کتابخوانی در بخش‌های مرکزی و الوار گرمسیری به طور عادلانه تقسیم شود تا شهروندان از این فرصت به طور مساوی بهره لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول