اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گتوند خبر داد

ساخت کتابخانه در صالح‌شهر و ترکالکی

خبرگزاری فارس: فرماندار گتوند از ساخت کتابخانه در صالح‌شهر و ترکالکی از توابع شهرهای شهرستان گتوند خبر داد و گفت: ساخت کتابخانه‌ها رونق می‌گیرد.

ساخت کتابخانه در صالح‌شهر و ترکالکی

به گزارش خبرگزاری فارس از گتوند، قدرت‌اله امانی‌پور پیش از ظهر امروز در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی این شهرستان اظهار داشت: ساخت کتابخانه‌های عمومی در سطح شهرهای تابعه شهرستان گتوند سرعت می‌گیرد و برای این مهم اعتبار ویژه‌ای در نظر گرفته شده است.

وی افزود: در سال‌جاری اعتباری معادل سه میلیارد و 900 میلیون ریال از محل اعتبارات مربوط به تملک دارایی‌ها به اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان گتوند اختصاص یافته است.

وی درباره نحوه اختصاص این اعتبار خاطر نشان کرد: از این اعتبار دو میلیارد و 400 میلیون ریال برای تکمیل کتابخانه‌های ترکالکی و صالح شهر، یک میلیارد ریال برای احداث ساختمان کتابخانه‌های شهرهای سماله و جنت مکان و 500 میلیون ریال نیز برای تعمیر و تجهیز کتابخانه‌ها اختصاص یافته است.

فرماندار گتوند همچنین به سهم نیم درصد شهرداری‌ها اشاره کرد و گفت: در سال 90 شهرداری‌های شهرهای گتوند، صالح شهر، ترکالکی، سماله و جنت مکان بابت سهم نیم درصدی که باید به اداره کتابخانه‌های عمومی پرداخت کنند جمعا 80 میلیون ریال پرداخت کرده‌اند که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی خاطر نشان کرد: باید از کتابخانه‌های عمومی که مکانی برای پرورش نسل فرهیخته آینده جامعه است حمایت کرد و در این باره گام‌های مثبتی برداشت.

انتهای پیام/و30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول