اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس امور کتابخانه‌های عمومی گتوند خبر داد

وجود 70 هزار عنوان کتاب در کتابخانه‌های شهرستان گتوند

خبرگزاری فارس: رئیس امور کتابخانه‌های عمومی گتوند از وجود 70 هزار عنوان کتاب در کتابخانه‌های عمومی شهرستان گتوند خبر داد.

وجود 70 هزار عنوان کتاب در کتابخانه‌های شهرستان گتوند

به گزارش خبرگزاری فارس از گتوند، مسعود خلیلی پیش از ظهر امروز در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان گتوند اظهار داشت: خوشبختانه در چند سال اخیر فعالیت‌های بسیار خوبی در جهت گسترش کتابخانه‌های عمومی در گتوند انجام شده و امسال نیز با توجه به بودجه‌ای که در اختیار این اداره قرار گرفته است قطعا شاهد رشد کمی و کیفی در فرهنگ کتاب و کتابخوانی در سطح شهرستان خواهیم بود.

وی افزود: هم اکنون حدود 70 هزار عنوان کتاب در کتابخانه‌های شهرستان وجود دارد که با توجه به جمعیت 63 هزار نفری کل شهرستان به ازا هر نفر بیش از یک کتاب وجود دارد.

وی با اشاره به طرح‌های در نظر گرفته شده برای جذب افراد به کتابخانه‌ها گفت: برای جذب افراد به کتابخانه‌ها و عضوگیری  با هماهنگی‌های صورت گرفته از این پس عضویت دانش‌آموزان تا مقطع راهنمایی به صورت نیم بها و همچنین عضویت ایثارگران و مددجویان و تحت پوششین کمیته امداد و بهزیستی و پیش دبستانی‌ها به صورت رایگان خواهد بود.

خلیلی به فعالیت‌های این اداره در چهار ماهه آغازین امسال نیز اشاره نمود و خاطر نشان کرد: از ابتدای امسال تاکنون 2 هزار و 200 جلد کتاب، 800 نشریه، هزار و 500 ساعت خدمات رایگان اینترنتی، 400 کتاب اهدایی از مردم، 900 ساعت لوح نشریات، و 14 هزار عنوان کتاب امانت داده شده است.

گفتنی است هم اکنون در شهرستان گتوند شش کتابخانه عمومی و یک کتابخانه مشارکتی وجود دارد و جمعاً 2 هزار و850 نفر در این کتابخانه‌ها عضویت دارند.

انتهای پیام/و30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول