اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری سیریک:

واگذاری اراضی حاصل‌خیز سیریک به 40 متقاضی بخش کشاورزی

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری سیریک گفت: 72 هکتار از اراضی حاصل‌خیز این شهرستان واقع در روستای سرزه به 40 متقاضی بخش کشاورزی واگذار شده است.

واگذاری اراضی حاصل‌خیز سیریک به 40 متقاضی بخش کشاورزی

به گزارش خبرگزاری فارس از سیریک، محمد اسفندیاری شامگاه سه‌شنبه شب در جلسه کارگروه اشتغال این شهرستان اظهار داشت: برای متقاضیان و افراد بیکار فاقد بیمه خدمات درمانی و بیمه تامین اجتماعی شهرستان وام‌های 30 میلیون تومانی با کارمزد چهار درصد برای اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی مرغداری، دامداری، شترداری، کشت گوجه‌فرنگی داربستی، صنایع تبدیلی (مواد غذایی) شیلات پرورش ماهی و میگو تسهیلات و زمین واگذار می‌شود.

سرپرست فرماندار سیریک بیان داشت: تاکنون در بخش توسعه بخش کشاورزی شهرستان، 182 متقاضی شناسایی و برای واگذاری زمین و طرح‌های اشتغا‌ل‌زا ثبت‌نام کرده‌اند که از این مجموع به 40 متقاضی زمین واگذار شده، پرونده‌های آنها در مراحل پرداخت تسهیلات نزد بانک کشاورزی است و 142 فقره در مرحله واگذاری زمین هستند.

اسفندیاری با بیان اینکه فعالیت و کار پایه و اساسی است که نظام آفرینش روی آن استوار است، اظهار داشت: کار ضامن بقای هر آفریده‌ای است و انسان که شگفت‌ترین و پیچیده‌ترین نقش آفرینش است نیازش از دیگر آفریدگان بیشتر است و به فعالیت بیشتری احتیاج دارد تا به وسیله آن حوایج بی‌شمار شخصی خود را رفع کرده و نظام خانوادگی خود را سرپا نگه دارد.

وی اضافه کرد: کار و کوشش یکی از نمودهای شکرگذاری از نعمت‌ها و الطاف خداوند است و خداوند به انسان نعمت‌های زیادی عطا کرده و تمام نیازها و احتیاجات مادی و معنوی زندگی او را فراهم ساخته و بهره‌برداری از این نعمت‌ها و کار و کوشش برای استفاده از آنها در راستای رشد جامعه یکی از روش‌های قدردانی و سپاسگزاری از خداوند متعال است.

انتهای پیام/ل20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول