اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اهر:

خبرنگاران بزرگ‌ترین پشتوانه مسئولان هستند

خبرگزاری فارس: فرماندار اهر، اصحاب رسانه و خبر را بزرگ‌ترین پشتوانه مسئولان و دستگاه‌های اجرایی ذکر کرد.

خبرنگاران بزرگ‌ترین پشتوانه مسئولان هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، رضا صدیقی ظهر امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران این شهرستان، حرفه خبرنگاران را حرفه‌ای سخت و مشقت‌آور برشمرد که فقط با عشق و علاقه می‌توان در این راه گام برداشت.

وی، نقش خبرنگاران انقلابی و متعهد را در طول عمر پربرکت انقلاب اسلامی بسیار مهم و تأثیرگذار ذکر کرد و افزود: این قشر فرهیخته و آگاه در شکل‌گیری انقلاب اسلامی، دهه اول انقلاب، هشت سال دفاع مقدس و صحنه‌های مختلف انقلاب شکوهمند اسلامی با اطلاع‌رسانی و روشنگری لازم نقش اساسی در تبیین اهداف والای انقلاب اسلامی داشته‌اند.

صدیقی با اشاره به برنامه‌ریزی دشمن به عنوان مسئول رسانه‌ای در تهاجم فرهنگی و برعکس جلوه دادن رویدادهای انقلاب اسلامی و جهان اسلام نقش خبرنگاران و رسانه‌های دیداری و نوشتاری را در خنثی کردن توطئه‌های آنها با اطلاع‌رسانی مناسب از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی بسیار تأثیرگذار عنوان کرد.

صدیقی، به توطئه جدید استکبار جهانی و در رأس آنها آمریکا، اسرائیل و دول اروپایی اشاره کرد و افزود: جنگ جدید دشمن جنگ اقتصادی و جنگ روانی است که دشمن با ترفند جدید و حربه تحریم اقتصادی می‌خواهد ملت ایران را در فشار اقتصادی قرار دهد، اما دشمن بداند همچنانکه رهبر معظم انقلاب نیز در بیانات خود بر بی‌اثر بودن اینگونه تحریم‌ها در طول عمر انقلاب اشاره فرمودند، هرچه این تحریم‌ها ادامه می‌یابد عزم ملت و دولت برای رسیدن به خودکفایی در زمینه‌های مختلف بیشتر نمایان می‌شود.

وی دستاوردهای افتخارآمیز در حوزه فناوری‌های نوین، انرژی هسته‌ای، نانو، صنایع هوا فضا، صنایع دفاعی و ده‌ها موارد دیگر نشان از پیشرفت‌های ایران اسلامی در زمینه‌های مختلف است.

صدیقی طرح اقتصاد مقاومتی را راهکاری مناسب برای مقابله با تهدیدها و تحریم‌ها دانست و افزود: همه باید تلاش کنیم با حمایت از تولیدات ملی و داخلی کشورمان را از واردات کالاهای خارجی بی‌نیاز کنیم که در این زمینه فرهنگ‌سازی مناسب و تشویق مردم به مصرف کالاهای تولید داخل یکی از رسالت مهم خبرنگاران در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی است که امیدواریم با تدابیر لازم در این زمینه گام‌های عملی از سوی اصحاب رسانه برداشته شود.

رئیس اداره فرهنگ اسلامی اهر نیز در این جلسه از تلاش‌های انجام شده در عرصه اطلاع‌رسانی از سوی خبرنگاران در شهرستان اهر قدردانی کرد.

جعفر ولی‌پور با تأکید بر حمایت از این قشر زحمتکش به عنوان پیشقراولان عرصه اطلاع‌رسانی و خبر از آمادگی آن اداره برای برگزاری کارگاه‌های آموزش و خبر برای خبرنگاران اعلام آمادگی کرد.

در این مراسم از خبرنگاران خبرگزاری‌ها و اصحاب رسانه با اهدای لوح سپاس قدردانی شد.

انتهای پیام/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول