اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تویسرکان:

خبرنگاران پشتوانه اقتدار دفاعی کشور هستند

خبرگزاری فارس: فرماندار تویسرکان گفت: خبرنگاران در همه عرصه‌ها و برهه‌های زمانی پشتوانه محکم اقتدار دفاعی کشور هستند.

خبرنگاران پشتوانه اقتدار دفاعی کشور هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، حسن رضانیا ظهر امروز در آیین تجلیل از خبرنگاران در دفتر فرمانداری شهرستان ضمن تبریک و تقدیر از اصحاب رسانه، عامل اصلی عقب‌ماندگی و ظلم و ستم حاکم بر جوامع بشری را در زمان‌های مختلف تاریخ جهل و ناآگاهی دانست و اظهار داشت: ارتقای روزافزون بصیرت، بینش و آگاهی مردم و خروج افکار عمومی از جهل در سراسر کره خاکی مرهون جسارت و تلاش خستگی‌ناپذیر خبرنگاران و اصحاب رسانه‌ است.

وی رسانه را زبان گویا و وجدان بیدار مردم در تحولات اجتماع دانست و تأکید کرد: حرکت سازنده ارکان رسانه به ویژه قلم رسای خبرنگاران سبب‌ساز ایجاد قدرتی بی‌بدیل در بستر اجتماع جهانی می‌شود که هیچ توان نظامی نمی‌تواند با آن مقابله کند.

فرماندار شهرستان تویسرکان با بیان اینکه پذیرش حرف حق با توجه به اوضاع و شرایط کنونی در دنیا بسیار دشوار است، گفت: نگاه رسانه و فعالان عرصه خبر به این مهم به عنوان یکی از رسالت‌های اصلی و مهم حرفه خود، جاری‌سازی و تحقق حق و حقانیت در پیکره جامعه انسانی در سراسر جهان است.

وی با تأکید بر اینکه خبرنگاران در مطبوعات و رسانه‌ها در همه عرصه‌ها و برهه‌های زمانی پشتوانه‌ اقتدار دفاعی کشور قلمداد می‌شوند، گفت: اصحاب خبر و اطلاع‌رسان با توجه به کمبودها، نارسایی‌ها و برخی حرکات و برخوردهای نامناسب با ایثارگری، شهامت و جسارت تمام و بیان صریح و صادقانه سخن حق، در دفاع از حقوق و منافع مردم حتی در سخت‌ترین شرایط هم ایستادگی می‌کنند.

رضانیا تصریح کرد: با توجه به شرایط سخت کشور و ورود هجمه‌های مختلف نظیر فشارهای اقتصادی در قالب تهدیدها و تحریم از سوی دشمنان این ملت، رسانه در مقابله با آنها خیلی خوب ورود پیدا کرده است.

وی اضافه کرد: گروه‌های خبری در بخش‌های متفاوت اطلاع‌رسانی دیداری، شنیداری، مکتوب و سایت‌های خبری با اتحاد و وحدت کلمه جبهه‌ دفاعی منسجم و قوی برای صیانت از آرمان‌های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در برابر فتنه‌های دشمنان هستند و حضور بهنگام و نشر و پردازش درست اطلاعات و رویدادها و حوادث در برهه‌های زمانی گوناگون در تاریخ این سرزمین گواه این امر است.

فرماندار تویسرکان تأمین امنیت شغلی خبرنگاران را از ضروریات برشمرد و اظهار داشت: دغدغه‌های خبرنگاران ارزشمند است چرا که فعالان در این عرصه نمی‌توانند در برخورد با مسائل جامعه بی‌توجه باشند پس می‌طلبد همه عوامل و مجریان مربوطه با هم‌اندیشی و همگرایی در ایجاد امنیت شغلی خبرنگاران ورود پیدا کنند.

وی با بیان اینکه اطلاع‌رسانی رکن و پایه رشد فرهنگ جامعه در همه حوزه‌ها است، خاطرنشان شد: مسئولان باید با تعامل و همگرایی با اصحاب رسانه برای اطلاع‌رسانی خدمات انجام شده به اذهان عمومی ورود پیدا کنند.  

در پایان این مراسم از خبرنگاران شهرستان از سوی فرمانداری تجلیل شد. 

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول