اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بیله‌سوار:

خط سیر مقاومت در سوریه شکست‌ناپذیر است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان بیله‌سوار گفت: خط سیر مقاومت در کشور سوریه شکست ناپذیر است و تلاش‌های یاغیان روزگار جوابگو نمی‌باشد.

خط سیر مقاومت در سوریه شکست‌ناپذیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام کریم قیاسی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر بیله‌سوار اظهار داشت: آمریکا و همدستان منطقه‌ای او هجمه‌های سنگینی را علیه رژیم مقاومت سوریه به وجود آوردند در حالی که رئیس جمهور این کشور و دولت قانونی با پشتیبانی مردم ماندگار بوده و سیر مقاومت که از این کشور آغاز شده، جاودانه می‌ماند.

وی به افول واقعی رژیم صهیونیستی در منطقه و تلاش آمریکا برای نجات این کشور اشاره کرد و افزود: این رژیم ملعون امروز از درون و بیرون با سنگین‌ترین تهدیدها مواجه است و امیدواریم روز قدس امسال جشن سرنگونی حقیقی رژیم ملعون و جعلی صهیونیسم را جشن بگیریم.

قیاسی با یادآوری این‌که در روز قدس امت اسلامی وحدت خود را با حضور دشمن‌شکن در صحنه راهپیمایی نشان می‌دهد، تصریح کرد: روز قدس از دو جهت برای ما فرصت استثنایی است تا صلابت و سر زندگی خود را به دنیا نشان دهیم.

این مسئول خاطرنشان کرد: در این روز از طرفی می‌توانیم پاسخی آشکار و روشن به تحریم‌های همه‌جانبه استکبار جهانی بدهیم و از سوی دیگر با حمایت از سوریه و خط مقدم مقاومت اسلامی ماهیت سردمداران استکبار جهانی را به دنیا نشان دهیم.

وی در ادامه خطبه‌های نماز بهره‌گیری از فضایل و فرصت‌های باقی‌مانده از ماه مبارک رمضان به ویژه لیالی قدر را خاطرنشان کرد و ادامه داد: ‌دهه آخر ماه رمضان دهه غفران و رحمت الهی است که خداوند در این دهه میلیون‌ها انسان را هر روز از آتش جهنم و دوزخ نجات می‌دهد.

به گزارش فارس، امام جمعه بیله‌سوار بیان کرد: شب‌های قدر و ایام شهادت حضرت علی (ع) بهترین فرصت است تا با تأمل و بررسی عملکرد و رفتار و سلوک خود بکوشیم تا به ائمه اطهار و امام متقین نزدیک‌تر شویم.

قیاسی در ادامه خطبه‌های نماز روزه‌داری در گرمای تابستان، فصل کار و تلاش و کشاورزی را یک جهاد واقعی توصیف کرد و گفت: خداوند به مردم منطقه ما که در حال برداشت محصولات متنوع کشاورزی هستند، قدرت و قوت و اجر و پاداش مضاعف در روزه‌داری می‌بخشد.

وی با برشمردن برخی از ویژگی‌های اقتصاد مقاومتی افزود: یکی از شاخه‌های رسیدن به این اقتصاد توانمند را اتکا نداشتن به نفس و تکیه بر منابع دیگر صادراتی توصیف کرد که خود اقتصاد مقاومتی یکی از سرمنشأهای خودکفایی اقتصادی می‌تواند لقب بگیرد.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول