اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بهبهان:

روز قدس امسال علاوه بر فلسطین از مردم سوریه نیز دفاع می‌کنیم

خبرگزاری فارس: فرماندار بهبهان گفت: با حضور منسجم‌تر در راهپیمایی روز قدس اجازه ندهیم دولت‌های غربی به اهداف شوم خود در کشورهای مظلومی مانند سوریه و فلسطین برسند و باید از ملت و دولت مقام سوریه نیز دفاع کرد.

روز قدس امسال علاوه بر فلسطین از مردم سوریه نیز دفاع می‌کنیم

فرهاد باذلی‌محبوب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهبهان اظهار کرد: راهپیمایی روز قدس برای نخستین‌بار یک سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی به دستور بنیانگذار آن در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان برگزار شد.

وی افزود: امروز پس از گذشت سال‌ها هم‌چنان این مراسم باشکوه هرچه تمام‌تر در سراسر ایران اسلامی و دیگر کشورهای مسلمان برگزار می‌شود و در آن پیام‌های زیادی به استکبار جهانی و حامیان آن ابلاغ می‌شود.

فرماندار بهبهان با اشاره به حوادث اتفاق افتاده در منطقه تصریح کرد: دشمنان اسلام پس از شکست خوردن در لیبی و مصر، امروز دست خود را بر سوریه گذاشته و قصد دارند این کشور و حکومت آن را در اختیار بگیرند که مردم مقاوم سوریه به خوبی از هویت خود دفاع می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: در مراسم راهپیمایی روز قدس همه باید با اتحاد و انسجام همیشگی فریاد دادخواهی را سر داده و اجازه ندهیم دولت‌های غربی به اهداف شوم خود در کشورهای مظلومی مانند سوریه و فلسطین برسند.

باذلی‌محبوب در ادامه در خصوص برگزاری این مراسم در بهبهان گفت: مردم بهبهان نیز همواره حضوری فعال و گسترده در مراسم و رویدادهای مهم کشور داشته و این بار نیز در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، همگام و همدل با مسلمانان سراسر کشور و جهان برای دفاع از اسلام و مظلومان فریاد مرگ بر استکبار سر می‌دهند.

وی ادامه داد: این مراسم ساعت 11 و 30 دقیقه از میدان جوانمردی بهبهان آغاز شده و جمعیت حاضر به سمت خیابان شهید کشتکاران و پس از آن صحن مطهر امامزاده حیدر (ع) برای اقامه نماز جمعه حرکت می‌کنند.

فرماندار بهبهان تصریح کرد: در جلسه هماهنگی این راهپیمایی نیز از دستگاه‌های فرهنگی خواسته شد با تبلیغات مناسب و اطلاع‌رسانی به مردم، زمینه حضور حداکثری مردم را فراهم کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به گرمای بسیار زیاد هوا نیز مسیر راهپیمایی را طولانی انتخاب نکردیم تا مردم روزه‌دار دچار ناراحتی ناشی از دمای بالای هوا نشده و به راحتی به وظیفه خود عمل کنند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول