اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد شهید بویین زهرا:

ولایت‌مداری پیام اصلی شهدا و ایثارگران است

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بویین زهرا گفت: ولایت‌مداری پیام اصلی شهدای انقلاب اسلامی و ایثارگران از بدو پیروزی انقلاب تاکنون است.

ولایت‌مداری پیام اصلی شهدا و ایثارگران است

سجاد اینانلو در دیدار با جمعی از جانبازان بخش مرکزی شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه عزت و آبروی نظام مقدس جمهوری اسلامی امروز مدیون شهدای والا مقام جنگ تحمیلی است، اظهار کرد: شجاعت و دلیری رزمندگان در ایام دفاع مقدس امروز زبانزد ملت‌های دیگر بوده و ترس و وحشت دشمنان از ایران اسلامی نیز به خاطر همین رشادت رزمندگان و جانبازان است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بویین زهرا با اشاره به لزوم تقویت عرصه‌های مذهبی در بین جوانان و دانشجویان افزود: امروز کانون توجه دشمنان بر مسئله تهاجم نرم بوده و تلاش می‌کنند تا با بهره‌گیری از شیوه‌های جدید مبارزه و هجوم ملت ایران اسلامی را از دست‌یابی به آمال خویش ناکام کنند.

وی با بیان اینکه جوانان مؤمن و بصیر کشور امروز تا پای جان مدافع ارزش‌های جمهوری اسلامی هستند، اظهار کرد: حضور و مشارکت گسترده مردم در عرصه‌های ملی به نوعی بیانگر پایبندی آنان به موازین انقلاب بوده و همچنین سیلی و مشت محکی به دهان استکبار است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه شهدا مظهر غرور و تبلور اراده اسلامی هستند، بیان کرد: جمهوری اسلامی امروز از برکت جانفشانی‌های رزمندگان و دلیرمردان عرصه جهاد و شهادت توانسته به اوج قله‌های عظمت و افتخار در جهان دست‌ یافته و ملت‌های دیگر را به تعجب وا دارد.

اینانلو با اشاره به توانمندی‌های شگرف و چشمگیر کشور در عرصه‌های دفاعی تأکید کرد: ایران اسلامی امروز در آمادگی کامل به سر می‌برد و در صورت هرگونه شیطنت، دشمنان ملت ایران پاسخی قاطع را به آنان می‌دهد.

وی زمینه‌سازی برای حضور جوانان و نوجوانان در بخش‌های سازندگی و عمرانی کشور را مهم و ضروری خواند و عنوان کرد: توجه به زیرساخت‌ها و دغدغه‌های فرهنگی در کشور می‌تواند راهگشا و بسیار مؤثر قرار گیرد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه ملت ایران همچنان با قدرت ادامه دهنده مسیر پر افتخار شهدا و رزمندگان است، بیان کرد: پایداری و مقاومت همیشگی پیام اصیل مردم ایران به ملت‌های مظلوم و در بند دیگر در جهان است.

اینانلو خاطرنشان کرد: باید از تمام نیرو و توان خویش برای تحقق منویات رهبری در کشور استفاده کنیم.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول