اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهردار مشهد خبر داد

قرارداد شهرداری مشهد با بخش خصوصی در صورت داشتن شاخصه‌ها‌ ISO

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهرداری مشهد گفت: شهرداری مشهد با شرکت‌های بخش خصوصی که به شاخصه‌های ISO برسند، قرارداد منعقد می‌کند.

قرارداد شهرداری مشهد با بخش خصوصی در صورت داشتن شاخصه‌ها‌ ISO

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، محمدمهدی برادران اظهار کرد: در برپایی نمایشگاه السیت که در شهریورماه سال جاری برگزار می‌شود آخرین دستاوردهای مدیریت شهری در حوزه IT رونمایی می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهرداری مشهد ادامه داد: برگزاری غرفه‌های مختلف در این نمایشگاه با هماهنگی با بنیاد بازی‌های یارانه‌ای نهاد ریاست جمهوری، غرفه شهروند الکترونیک به این نهاد اختصاص یافته است.

برادران اضافه کرد: این غرفه در فضایی به مساحت 3 هزار مترمربع در کنار نمایشگاه السیت برپا می‌شود.

وی از رونمایی پورتال نقشه مشهد خبر داد و گفت: در کنار اینکه تلاش شده بتوانیم در حوزه نقشه خدمات مطلوبی را به شهروندان ارائه کنیم به سمت استفاده از نقشه‌های دو بعدی نیز حرکت کرده‌ایم.

وی اضافه کرد: در کنار موارد مذکور سعی شده است از امر IT در حوزه‌های مختلف شهرداری استفاده شود که در همین راستا شوراهای مدیریت شهری مشهد به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

برادران با اشاره به آزمون برگزاری آزمون استخدامی شهرداری گفت: این آزمون با همکاری سازمان سنجش انجام شده است که افراد گزینش شده در ابتدا به منظور آشنایی با رویکرد شهرداری با شرکت در کلاس‌های آموزشی با نرم‌افزارهای مورد استفاده شده در شهرداری آشنا می‌شوند.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهرداری مشهد در رابطه با استفاده شهروندان از من‌کارت تصریح کرد: در حال حاضر در حوزه من‌کارت با چالشی مواجه نیستیم و تاکنون بیش از 2 میلیون شهروند از این خدمت استفاده می‌کنند.

وی در ارتباط با نارضایتی‌های اعلام شده در ارتباط با خدمات شهرداری مشهد گفت: بیشتر نارضایتی‌های موجود از شهرداری در حوزه فعالیت‌های برون‌سپاری شده است که این بخش باید توانمند شود.

برادران با اشاره به تعریف ISO یکی از اقدامات صورت گرفته به منظور ارتقای سطح توانمندی بخش خصوصی است، خاطرنشان کرد: در صورتی که بخش خصوصی به این ISO برسد شهرداری به منظور ادامه کار با این بخش قرارداد منعقد می‌شود.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول