اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار درمیان خبر داد

بهره‌برداری از 91 پروژه عمرانی درمیان

خبرگزاری فارس: فرماندار درمیان گفت: تاکنون بهره‌برداری از 91 طرح در زمینه‌های عمرانی، خدماتی، راه و ترابری، کشاورزی و آموزشی در هفته دولت در شهرستان درمیان قطعی شده است.

بهره‌برداری از 91 پروژه عمرانی درمیان

به گزارش خبرگزاری فارس از درمیان، رجبعلی براتی پیش از ظهر امروز در نشست برنامه‌ریزی برگزاری مراسم هفته دولت این شهرستان اظهار کرد: برای اجرای این تعداد طرح مبلغ 4 میلیارد و 478 میلیون و 500 هزار تومان هزینه شده است و قریب به 9 هزار و 757 خانوار از مزایای آن بهره‌مند می‌شوند.

وی با بیان اینکه با اجرای طرح‌های فوق در هفته دولت برای 377 نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم فرصت شغلی جدید ایجاد می‌شود، ‌تصریح کرد: هفته دولت 91 آخرین هفته دولت دهم است و سال نتیجه‌گیری هشت سال خدمت دولت‌های نهم و دهم محسوب می‌شود.

فرماندار درمیان، ایجاد ثبات منطقه‌ای و داخلی در سخت‌ترین شرایط را بزرگ‌ترین ابتکار دولت‌های نهم و دهم دانست و ادامه داد: در زمانی که نظام سلطه برای به زانو درآوردن ایمان و اراده مردم در دستیابی به حقوق خود در استفاده صلح‌آمیز از انرژی هسته‌ای سخت‌ترین تحریم‌ها را وضع می‌کند دولت توانست با برنامه‌ریزی‌های اصولی تحریم‌ها را به فرصت تبدیل کند.

براتی‌ غنی‌سازی اورانیوم، پیشرفت در گفت‌وگوهای آژانس، دستیابی به دانش تولید داروهای جدید در راستای درمان بیماری‌ها با استفاده از نانوذرات‌ها، اجرای موفق طرح هدفمندسازی یارانه‌ها، احداث مسکن مهر و ایجاد هزاران پروژه عمرانی، خدماتی، آموزشی و کشاورزی در سطح کشور را از جمله خدمات دولت‌های نهم و دهم برشمرد.

وی اجرای طرح سهمیه‌بندی سوخت را گامی موثر در خنثی‌سازی تحریم‌ها دانست و اضافه کرد: سفرهای استانی و آشنایی با نیازها و امکانات مردم از نزدیک از دیگر ابتکارات و دستاوردهای دولت‌های نهم و دهم بوده که کمک شایانی در موفقیت برنامه‌های دولت کرده است.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول