اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد اقامه نماز کهگیلویه و بویراحمد:

واگذاری مدیریت مساجد به ائمه جماعات اختلافات را کاهش می‌دهد

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد اقامه نماز کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر عدم موازی‌کاری در فعالیت مساجد گفت: واگذاری مدیریت مساجد به ائمه جماعات اختلافات را کاهش می‌دهد.

واگذاری مدیریت مساجد به ائمه جماعات اختلافات را کاهش می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید الیاس چراغ‌زاده پیش از ظهر امروز در نشست هماهنگی هفته مساجد کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: مقام معظم رهبری در اجلاس هجدهم نماز در مورد مدیریت مساجد، این مهم را به امامان جماعت واگذار کردند و این مشکل در همین جا برطرف شده و ملاک عمل فرمایشات معظم‌له است.

رئیس ستاد اقامه نماز کهگیلویه و بویراحمد افزود: لازم است فعالیت کانون‌ها، هیئت‌های مذهبی و بسیج در مورد مسجد تحت مدیریت امام جماعت آن مسجد باشد تا با وحدت و همدلی به نتایج بهتری دست پیدا کنیم.

وی با بیان اینکه اگر همه فعالیت‌ها تحت رهبری ائمه جماعت باشد، اختلافی در این‌باره نخواهد بود، ادامه داد: البته توفیق در این زمینه بستگی به توان مدیریتی امام جماعت دارد که در این زمینه لازم است یک امام جماعت ویژگی‌های لازم را داشته باشد تا بتوانیم از ظرفیت مساجد بیشتر استفاده کنیم.

چراغ‌زاده تصریح کرد: برنامه‌ها و فعالیت مساجد بودجه زیادی نمی‌خواهد ولی اگر در لوای وحدت، برنامه‌ها مدیریت شود شاهد ایجاد همدلی خواهیم بود.

* مدیرکل ارشاد: هیچ توقع مالی از ادارات در هفته مساجد نداریم

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در این نشست تاکید کرد: ما هیچ توقع مالی از ادارات در برنامه‌های هفته مساجد نداریم و هدف ما این است که کارهای انجام شده در این حوزه به مردم گفته شود.

امین کمالوندی افزود: اکنون این ذهنیت در جامعه وجود دارد که مسئولان برای مساجد کاری نمی‌کنند که ما قصد داریم در فرصتی که در این هفته به وجود می‌آید، کارهایی که در این حوزه از سوی همه ادارات انجام شده را به مردم نشان دهیم.

وی تصریح کرد: هیچ دولتی به اندازه دولت نهم و دهم به مساجد کمک نکرد و در این دو دولت کارهای ارزشمندی که برای مساجد صورت گرفته، بی‌نظیر است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه مردم باید در جریان امور باشند، گفت: لازم است هر اداره یک غرفه را برای نمایش فعالیت‌های خود در قالب‌های مختلف در نظر بگیرد و مدیریت آن را به عهده گیرد.

وی در حواشی صحبت‌های خود تلویحا از صدا و سیمای استان انتقاد و خاطرنشان کرد: باید مقدماتی فراهم شود که اگر احیانا صدا و سیما قصدی برای پوشش برنامه‌های هفته مساجد داشته، بتوانیم از ظرفیت رسانه‌ای استفاده کنیم.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول