اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بافت:

طلاب حوزه علمیه نماز جماعت در مدارس برپا می‌کنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه بافت گفت: از ظرفیت حوزه علمیه، طلاب و اساتید حوزه برای حضور در مدارس و برپایی نماز جماعت استفاده شود.

طلاب حوزه علمیه نماز جماعت در مدارس برپا می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بافت، حجت‌الاسلام علی ابراهیمی امروز از ادارات مختلف شهرستان بازدید کرد و از نزدیک در جریان عملکرد و مشکلات آنها قرار گرفت.

ابراهیمی در دیدار با رئیس ‌آموزش و پرورش بافت با تأکید بر توجه ویژه به فضای معنوی مدارس اظهار داشت: از ظرفیت حوزه علمیه، طلاب و اساتید حوزه برای حضور در مدارس و برپایی نماز جماعت استفاده شود.

وی ابراز داشت: لزوم تشکیل جلسات پرسش و پاسخ در مدارس و رفع شبهات یکی دیگر از کارهای مورد نیازی است که آموزش و پرورش می‌تواند انجام دهد.

امام جمعه بافت همچنین در دیدار با رئیس اداره ارشاد اسلامی بافت از ساخت و ساز ساختمان جدید اداره ارشاد جویا شد و از قسمت‌های مختلف اداره از جمله بسیج هنرمندان، کارگاه سفالگری کودکان، کانون‌های فرهنگی و ... بازدید به عمل آورد. 

ابراهیمی در دیدار با بخشدار مرکزی بافت گفت: محدوده کاری بخشداری بیشتر مردم روستاها و قشر محروم است، لذا لزوم کار و تلاش و خدمت‌رسانی بیشتر مشهود است.

وی در بازدید از اداره بهزیستی بافت از نحوه کار کرد و مشکلات این مجموعه جویا شد.

غرباپور جانشین مسئول بیمه اداره بیمه خدمات درمانی بافت در بازدید امام جمعه بافت توضیحاتی در مورد بیمه، افراد زیر پوشش و نحوه خدمات‌رسانی اداره مطرح کرد و گفت: مشکل اداره ما این است که ساختمان اداره اجاره‌ای است و ما نیاز به زمینی در جایی مناسب برای ساخت و ساز هستیم.

امام جمعه بافت نیز قول مساعد در مورد طرح مسئله با مقامات مسئول و پیگیری آن را داد.

ابراهیمی در ادامه دیدارها به کتابخانه عمومی نیک‌نفس واقع در پارک شهر رفت و پس از بازدید از قسمت‌های مختلف اداره، دیداری با یکی از مسئولان کتابخانه داشت که وی مشکلات کتابخانه را لزوم تأمین امنیت، لزوم ایجاد درب خروج در بخش جلویی و نزدیک به کتابخانه و همچنین کمبود کتاب‌های کمک آموزشی بیان کرد و امام جمعه قول پیگیری مشکلات موجود را داد.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول